medlem-68510 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 I "Bil, båt og motor" er det ingen plass for tråder som omhandler motorer som ikke står i et kjøretøy. Kan hende det bare er jeg som ikke finner frem, men ville likt en plass for dette innlegget: Så en episode av Planet Mechanics på TV her om dagen, hvor de viste frem en minityr av en Stirling-motor. Jeg ble veldig fasinert av hvordan den fungerte, og vil gjerne ha en. Problemet er at den koster nesten 900 kr + porto + toll, noe som er litt vel dyrt for en liten ting jeg vil ha for morrosskyld. Vet noen av noen i Scandinavia som selger slike modeller? På forhånd takk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Etter det jeg kan se så fant du egentlig rette plassen for innlegget ditt. Det er motor...og..jah Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Etter det jeg kan se så fant du egentlig rette plassen for innlegget ditt. Det er motor...og..jah Jeg må jo velge en underkategori også. Føler ikke at den passer i noen av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg