Rob3rt Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 God Morgen! Jeg sitter her på jobben og lurer på om jeg skal oppgradere maskinen min med mer minne. Men det jeg lurer på er om den har sdram eller ddr ram. Er det noen måte å finne dette ut på uten å måtte åpne maskinen? Finnes det en funksjon i windows, eller må jeg installere noe program, isåfall, hvilket anbefales? Du burde bare åpne maskinen tenker du sikkert, men det er litt stress for den henger under bordet i sånne stropper :wink: Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Du kan prøve å finne Aida 32. Det programmet finner ut det meste om maskina di. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Windows har ingen slik funksjon, men du kan f.eks. laste ned Aida32 her: http://www.aida32.hu Det viser deg det meste om maskinen din! :wink: Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Der var vi enige ja. Helt klart, men du var noen sekunder før ute.. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Du kan prøve å finne Aida 32. Det programmet finner ut det meste om maskina di. Eller SI-soft Sandra. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 hvis du har en merke-pc som siemens, ibm eller lignende så kan du ta typenr, og sjekke supportsidene deres. eller du få tak i manualen til pcn din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå