fjeddiu Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg skaffer meg xbox 360 (arcade) til neste uke. Da er det greit å vite litt om de billigste måtene å skaffe seg spill på. Kan jeg brenne spill? Må jeg ha en spesiell brenner? Må jeg ha harddisk? Hva gjør harddisken? Hva er chipping/modding? Hva koster det? Er det nødvendig? Hvis jeg ikke gjør noe av dette, hvor kan jeg få billigst spill? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kjøp spillene dine, ikke last de ned Absoluttspill.no har ofte gode priser og har også god leveringstid hvis du ikke modifiserer konsollen din. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Hvorfor skal jeg kjøpe? Hvorfor ikke laste ned? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Fordi spillutviklerne fortjener penger for det de har jobbet med i flere år? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Med andre ord vil jeg spare penger på å laste dem ned. Som er det jeg vil. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Okei. Hvis du vil laste ned spillene dine gratis kan du lese litt mer her. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kjøp brukte spill på finn.no eller en gamestop butikk. Hvis du ikke har hatt xbox, eller noen annen konsoll før, har du MANGE gode spill som du enkelt kan skaffe for en 100-lapp, gjerne mindre. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det finnes en meget bra tråd som du finner på toppen Microsoft siden. Xbxox 360 spill på billigsalg - under 300 kroner Her kommer det stadig opplysninger om meget bra kjøp. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&start=1040 Lenke til kommentar
noxon Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 om du kjøper en ny xbox i dag er sjansen stor for at den kommer et dvd-drev som ikke er mulig å flashe (enda). Dette er umulig å fortutsi kun ved å kikke på pakken. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ja, det er sannsynligvis en Lite-On hvis du kjøper en ny. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 I og med trådstarters hensikt er å laste ned piratvare, ser jeg ikke noe mening med å holde tråden åpen. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg