Gå til innhold

Deadliest Catch (Xbox 360)

JoakimA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mao; her har utgiver lagt opp til piratvirksomhet. Noe jeg i utgangspunktet sluttet med den dagen jeg gikk ut i fast arbeid og har holdt meg unna siden 2004. Her derimot, støtter jeg fullt ut all form for piratvirksomhet og laster ned spillet uten dårlig samvittighet...

Jeg har som sagt siden 2004 ikke lastet ned et eneste piratspill, men kjøpt bortimot 45 spill til 360,en(35) og pc'en(10) min, men nå bryter jeg helt greit den statistikken...og jeg syntes det er helt ok, på samme måte som at jeg boikotter musikk med kopibeskyttelse(som lastes ned) mens all annen musikk kjøpes(det er ikkeno som et nytt album med booklet og det hele:-))

Mitt råd? Pirat i vei!

til mod; jeg håper dere ser poenget mitt...og forhåpentligvis støtter det.

Endret av BioNor
Lenke til kommentar
Mitt råd? Pirat i vei!

Men ikke et særlig gjennomtenkt råd.

Spillet fungerer kun på amerikanske xboxer. Dette er en sperre som ikke er mulig å unngå, ikke gjennom piratkopiering heller.

Skal du absolutt ha spillet til å fungere, må du kjøpe en xbox fra USA. Og har du først kjøpt den, kan du like gjerne kjøpe spillet også, da "protesten" allerede blir idiotisk siden du har betalt for en amerikansk xbox.

Lenke til kommentar
Mitt råd? Pirat i vei!

Men ikke et særlig gjennomtenkt råd.

Spillet fungerer kun på amerikanske xboxer. Dette er en sperre som ikke er mulig å unngå, ikke gjennom piratkopiering heller.

Skal du absolutt ha spillet til å fungere, må du kjøpe en xbox fra USA. Og har du først kjøpt den, kan du like gjerne kjøpe spillet også, da "protesten" allerede blir idiotisk siden du har betalt for en amerikansk xbox.

Du "bypasser" vel sonesperra med modda firmware, eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...