JoakimA Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hei, Noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få bestillt Deadliest Catch til min Xbox 360 som faktisk fungerer i Norge? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Spillet er kun lansert i USA, og er sonelåst til amerikanske xboxer. Det ser ikke ut som det er planlagt noen utgivelse i Europa. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Mao; her har utgiver lagt opp til piratvirksomhet. Noe jeg i utgangspunktet sluttet med den dagen jeg gikk ut i fast arbeid og har holdt meg unna siden 2004. Her derimot, støtter jeg fullt ut all form for piratvirksomhet og laster ned spillet uten dårlig samvittighet... Jeg har som sagt siden 2004 ikke lastet ned et eneste piratspill, men kjøpt bortimot 45 spill til 360,en(35) og pc'en(10) min, men nå bryter jeg helt greit den statistikken...og jeg syntes det er helt ok, på samme måte som at jeg boikotter musikk med kopibeskyttelse(som lastes ned) mens all annen musikk kjøpes(det er ikkeno som et nytt album med booklet og det hele:-)) Mitt råd? Pirat i vei! til mod; jeg håper dere ser poenget mitt...og forhåpentligvis støtter det. Endret 23. november 2008 av BioNor Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 god bless america, husk at de har jo kun låst spillet til sin verden fordi det ikke fins folk i europa som har xbox360. Europa er jo kun er ferieplass for fete amerikanere. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Mitt råd? Pirat i vei! Men ikke et særlig gjennomtenkt råd. Spillet fungerer kun på amerikanske xboxer. Dette er en sperre som ikke er mulig å unngå, ikke gjennom piratkopiering heller. Skal du absolutt ha spillet til å fungere, må du kjøpe en xbox fra USA. Og har du først kjøpt den, kan du like gjerne kjøpe spillet også, da "protesten" allerede blir idiotisk siden du har betalt for en amerikansk xbox. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Mitt råd? Pirat i vei! Men ikke et særlig gjennomtenkt råd. Spillet fungerer kun på amerikanske xboxer. Dette er en sperre som ikke er mulig å unngå, ikke gjennom piratkopiering heller. Skal du absolutt ha spillet til å fungere, må du kjøpe en xbox fra USA. Og har du først kjøpt den, kan du like gjerne kjøpe spillet også, da "protesten" allerede blir idiotisk siden du har betalt for en amerikansk xbox. Du "bypasser" vel sonesperra med modda firmware, eller? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Nei, ikke i det hele tatt. Regionskodinga er umulig å komme utenom. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Nei, ikke i det hele tatt. Regionskodinga er umulig å komme utenom. Ahh, ok x) Var nesten sikker på at "hackerne" hadde klart å omgå dette innen nå :O Lenke til kommentar
Briminho Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har dem laget spill om krabbefiskerne på Discovery? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå