Olgadolga Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Først av alt; Moderatorer, flytt tråden om den er plassert feil. Visste ikke hvor den passet best inn. Noen som vet hvordan man kan bruke SQL injection, og cracke et nettspill slik at man f.eks. kan gjøre seg selv til moderatorer, endre spillets pengeverdi osv. ? Har forstått at det muligens er en vanskelig jobb og utføre. Nå er jeg ikke noen kløpper på programmering, så må spørre dere som er pr0. Nettspillet jeg snakker om er Nordicmafia. Noen som vet om nettspillet er bra beskyttet mot cracking? De som vil klage og ikke vil være behjelpelig kan knipe igjen og trykke seg ut av tråden. Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Noen som faktisk greier og realisere det khaffner prater om? Kom ikke lengre enn til at jeg åpnet nettleseren.. (noob ja? xD ) Om noen er interissert i og tjene 100-200 spenn(sendt via posten) på og hjelpe meg med det her, så send meg en Pm! Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Og der begynner jeg å skjønne ff-ban din Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Og der begynner jeg å skjønne ff-ban din P.g.a feilposting? xD Helt serr, leita igjennom hele forumet.. Fant ingen plass hvor dette emnet passet inn.. Og jeg er ganske ny på forumet i tillegg.. Men de får nå bare flytte tråden om den er feilplassert.. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Cheat engine vil ikke fungere på et nettspill, det blir helt feil logikk. Det lar seg fint gjøre det du er ute etter, hvordan må du finne ut selv. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 De som vil klage og ikke vil være behjelpelig kan knipe igjen og trykke seg ut av tråden. Eventuelt stenge den. Destruktive tråder som dette er ikke ønsket på forumet. Korrekt kategori hadde forresten vært Programvare->Webprogramvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg