Disorder Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hallo! Jeg byttet i går ptofil på playstation 3. Den profilen hvor du velger når man slår på systemet, der det står navnet ditt. Jeg ville bytte pga bytte av PSN navn. Jeg kopierte lagringsfilene mine over på den andre profilen så jeg hadde dem der og. Så lagde jeg meg ny PSN profil og så var alt gjort. Men når jeg skulle spille visse spill, så fikk jeg melding om at lagrings-filene ikke fikk lov til å bli spilt av opp på en annen profil enn den andre. Hvorfor ikke? Jeg har jo bare lagd en nye bruker-profil... Det rare er at noen spill kan jeg bruke lagringsfilen på. Jeg er veldig fortvilet nå,siden jeg hadde en god del lagringsmedia. Jeg hadde kopiert over og det burde ikke være et problem Noen som kan hjelpe, noe jeg må slå av på systemet eller noe?? Jeg setter veldig stor pris på hjelp! Takk Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Kanskje det er spill du har fått trofeer i som du ikke kan kopiere? Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Nei, har ingen trophie spill. Men uansett burde da vel ikke det være et problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå