HEE Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 hei alle sammen.. har flere sprørsmål egetlig.. har en lt380 denne er fin den.. 1: lurer på ps3 og hd oppløsning ossen kabel skal jeg bruke hdmi til dvi ? 2: og så ser jeg litt på lærret noen gode forslag? 3: lurer også på og kanskje kjøre Component video kabel optisk er dette bra løsning ? tror alt vil rotes sammen til : hva er best for bilde på ps3 ? hdmi til dvi ? eller den andre til 1000 kr? Lenke til kommentar
HEE Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 noen forslag? Lenke til kommentar
HEE Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 tror det blir dvi;) Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 HDMI og DVI er 2 sider av samme sak. Signalet er det samme foruten mulighet for overføring av digital lyd. En god regel er at om signalet skal fraktes lengre en 5 meter bør du velge HDMI fremfor DVI. Native oppløsning i xga(1024 x 768) vil ikke gi den beste HD opplevelsen av materialet som kjøres. Du bør definitivt gå for en digital løsning (DVI - HDMI) kontra component (analogt). Lenke til kommentar
HEE Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 HDMI og DVI er 2 sider av samme sak. Signalet er det samme foruten mulighet for overføring av digital lyd. En god regel er at om signalet skal fraktes lengre en 5 meter bør du velge HDMI fremfor DVI. Native oppløsning i xga(1024 x 768) vil ikke gi den beste HD opplevelsen av materialet som kjøres. Du bør definitivt gå for en digital løsning (DVI - HDMI) kontra component (analogt). vel slik jeg forsto er DVI og HDMI det samme.. bare at hdmi har digetal lyd.. jeg skal da bruke optisk på lyden så den blir vel digetal uansett.! signalet skal ikke så lang som over 5 meter.. skal bare til taket! og dit er det ikke to meter en gang ! takker for svar.. blir DVI.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå