Najjom Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Hallo! Jeg går nå på Vg1 og lurer på hvilke programfag jeg skal ta neste år. Et fag jeg fant ut at jeg har muligheten til å ta er informasjonsteknologi. Vi fikk en bok der alle programfagene står forklart, men jeg skjønte ikke helt det som sto om akkurat dette faget. Så det jeg lurer på da er om noen har noen erfaringer fra dette faget? Hva gjør man? Skjønte jeg det riktig er det programmering osv? I så fall er det noe jeg er veldig interessert i. Takk. Endret 22. november 2008 av LienK Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det vi gjør på min skole ihverfall er å drive med å lage websider, og lage diverse ting i Flash som filmer, tegninger osv og lære programmet. Akkurat nå skal vi ha prosjekt der vi bruker det vi har lært om flash og websider til å lage egen webside om hva vi vil. Liker faget veldig godt, lett å få gode karakterer og Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Det vi gjør på min skole ihverfall er å drive med å lage websider, og lage diverse ting i Flash som filmer, tegninger osv og lære programmet. Akkurat nå skal vi ha prosjekt der vi bruker det vi har lært om flash og websider til å lage egen webside om hva vi vil. Liker faget veldig godt, lett å få gode karakterer og Ah, høres morsomt ut! Kan godt være jeg velger dette til neste år Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det vi gjør på min skole ihverfall er å drive med å lage websider, og lage diverse ting i Flash som filmer, tegninger osv og lære programmet. Akkurat nå skal vi ha prosjekt der vi bruker det vi har lært om flash og websider til å lage egen webside om hva vi vil. Liker faget veldig godt, lett å få gode karakterer og Ah, høres morsomt ut! Kan godt være jeg velger dette til neste år Har du interessen for det bør du abselutt det Lenke til kommentar
EIFF Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 I IT 1(som regel 2. klasse) lager man for det meste databaser og websider. I IT 2(som regel 3. klasse) driver man for det meste med programmering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå