CorporalClegg Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ok,jeg har da et gammelt thompson CS580 Anlegg stående, betalte 3,5k da kjeg kjøpte det. Selve anlegget er ødelagt etter at det fikk en halvliter vann over seg, men jeg lurer på om jeg kan bruke høytalerne til noe? Det ser slik ut: Spørsmålet er da: Hvordan er lydkvaliteten i disse? Og, isåfall, hvilken måpe er best for å koble dem til PCen? takker for svar. HCG93 Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 går jo alltids ann å bruke de til noe.. er jo bare å være kreativ det.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ta heller en titt innom HiFi Klubben du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Det går jo an å bruke dem som som bakhøyttalere i et surroundanlegg, men ut over det er det anbefalt å kjøpe nytt, nå som du først gjør det. Endret 24. november 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Åja, leste vist litt feil jeg. Hvis du hadde de høytalerne fra før, så burde du jo vel vite best selv hvilken lydkvalitet de har? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Nettop. Vurderer Bose Companion 5 til PCen, men må ha noe midlertidig før jeg eventuelt kjøper disse. Hvordan er de (Bose) forresten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg skulle likt å hørt Bose, uten subwoofer. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hvordan er lydkvaliteten i disse? Og, isåfall, hvilken måpe er best for å koble dem til PCen?Uansett hva du kommer til å bruke de til må de drives av en eller annen forsterker. De kan ikke koples direkte til lydkortet i PCen. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Hvordan er lydkvaliteten i disse? Og, isåfall, hvilken måpe er best for å koble dem til PCen?Uansett hva du kommer til å bruke de til må de drives av en eller annen forsterker. De kan ikke koples direkte til lydkortet i PCen. Hadde en mistanke om det.. Hvordan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Fra PC-en går det en kabel inn i en forsterker, som igjen driver høyttalerne. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Mwn jwg gidder ikke kjøpe noe nytt når jeg skal ha nye, ganske så dyre håytalere til maskinen.. Andre ideer? Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Andre ideer? Hvis du ikke er lysten på å kjøpe en forsterker, får du heller ikke brukt høyttalerne. Så enkelt er det. Du bør prøve å legge dem ut på Finn.no. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fant en superbillig forsterker på ebay: Link I tillegg trenger du en batterieleminator som kan levere 12V og 6A likespenning. Reell uteffekt er nærmere 15W per kanal en 30W. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Svaret er jo enkelt. http://www.lydogbilde.no/index.php?cat=79291&testid=1910 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det ser nok ut til å være den billigste løsningen, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå