Frederick_ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Hei, skjermkortet fucker seg helt her, men jeg skjønner det ikke. jeg satt og spillte, slo av spillet, skjekke innom nvidia siden, så gikk jeg på en side der det stod har ikke ActiveX. Så spillte jeg igjen så fucker alt seg, spillet frøs, dette var etter en liten stund, og det kom halveis blå streker over skjermen, litt bølgede. SÅ prøvde jeg igjen, tok litt lengre tid, en gang tid og skjedde når jeg ikke fikk joinet en server, men nå, er det så vidt jeg kommer i windows før alt klikker noe. Men da blir skjermen bare sort, så kommer det blått, så sort. Er skjermkortet gåent eller kan det være manglende strøm siden skjermen bare blir sort, så blå igjen, og da hører jeg lyd igjen. Alt takk for hjelp! Endret 22. november 2008 av Silo Lenke til kommentar
leholtet Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hei! Dette høres veldig likt ut som problemet mitt.. Har Nvidia 8800GTX og vista.. sjekk link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1038436 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå