Gå til innhold

HW`s test av trådløst tastatur, noe som jeg ikke mener stemm

Anbefalte innlegg

I testen så jeg at Tastaturer Keytronic Lifetime Designer ble omtalt :

" I våre øyne er dette et helt utmerket tastatur med en eneste stor ulempe - prisen. Selvsagt kan vår forkjærlighet for tastaturer fra Keytronic være en innvirkende faktor på at vi liker akkurat dette tastaturet så godt, men det skal uansett ikke ta fra dette tastaturet sin gode kvalitet.

+ 100% "no nonsense" tastatur

+ Oser av kvalitet!

+ Nydelig følelse i knappene

+ Stilig finish i sort

+ Livstidgaranti!

- Dyrt

- Gammeldags design

- Kun PS/2

"

Da jeg for nesten to år siden trengte et tastatur ville jeg ha et som hadde svært høy comfort og samtidig var lydstille.

Etter bilde og pris å dømme trodde jeg dette var et slik tastatur. Jeg kjøpte derfor dette tastaturet til en pris av ca. 600,-

Dette var også mitt FØRSTE tastaur.

Da jeg fikk tastaturet fikk jeg nærmest sjokk, jeg kan si så mye at jeg ikke har vært så skuffet på minst 5 år.

Min konklusjon av tastauret.

- 100% bråkete (bruk ørepropper)

- Løse taster, (svinger til alle sider)

- 35cm jallaklistremerke å fjerne.

- Ligner ikke bildet.

- Tastauret er seigt.

- Tastaturet preges av billig "ru" plastikk.

+ Livstidsgaranti(har du noengang slitt ut et tastatur?)

+ Passer nok best til sinte og hardhente brukere. Gjerne byggeplasser eller lignende. Tåler fint en overkjøring av en gravemaskine eller to.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et logitec navigator som jeg kjøpte for 350 tåler cola vann og det meste det :)

veldig stille og mykt å skrive på (gummi propper under tastene)

:yes: Det tastaturet er toppen, og koster ikke skjorta heller. Nå bruker jeg et tastatur til 79kr siom er glimrende. Kjempegodt å skrive med, men savner snarveistaster.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper nesten bare logitech. De leverer veldig lydløse tastaturer hvis det er det du ønsker.

Skjønner hva du mener, og det med lyden burde tatt med som et minus i testen.

Du kunne godt ha plassert denne under tilbakemeldinger, ettersom det var det dette var...

Lenke til kommentar
I testen så jeg at Tastaturer Keytronic Lifetime Designer ble omtalt :

"  I våre øyne er dette et helt utmerket tastatur med en eneste stor ulempe - prisen. Selvsagt kan vår forkjærlighet for tastaturer fra Keytronic være en innvirkende faktor på at vi liker akkurat dette tastaturet så godt, men det skal uansett ikke ta fra dette tastaturet sin gode kvalitet.

+ 100% "no nonsense" tastatur

+ Oser av kvalitet!

+ Nydelig følelse i knappene

+ Stilig finish i sort

+ Livstidgaranti!

- Dyrt

- Gammeldags design

- Kun PS/2

"

Da jeg for nesten to år siden trengte et tastatur ville jeg ha et som hadde svært høy comfort og samtidig var lydstille.

Etter bilde og pris å dømme trodde jeg dette var et slik tastatur. Jeg kjøpte derfor dette tastaturet til en pris av ca. 600,-

Dette var også mitt FØRSTE tastaur.

Da jeg fikk tastaturet fikk jeg nærmest sjokk, jeg kan si så mye at jeg ikke har vært så skuffet på minst 5 år.

Min konklusjon av tastauret.

- 100% bråkete (bruk ørepropper)

- Løse taster, (svinger til alle sider)

- 35cm jallaklistremerke å fjerne.

- Ligner ikke bildet.

- Tastauret er seigt.

- Tastaturet preges av billig "ru" plastikk.

+  Livstidsgaranti(har du noengang slitt ut et tastatur?)

+ Passer nok best til sinte og hardhente brukere. Gjerne byggeplasser eller lignende. Tåler fint en overkjøring av en gravemaskine eller to.

Kanskje produktet har fått noen forbedringer på to år :roll:

Lenke til kommentar

Hadde et keytronic før og syns dete var toppen, kjempe godt å skrive på.

Også fikk jeg nytt tastatur (microsoft multimedia) syns i førsten dette var litt rart å skrive på, men etterhvert når jeg ble vandt til det så var dette veldig godt å skrive på, og når jeg da skulle prøve keytronic igjen syns jeg det var helt forferdelig å skrive på.

Så det har litt med vanesak å gjøre og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...