Gå til innhold

Reklamasjon på ny vedovn, hvor rask bør man forvente "fiksing"


ok67

Anbefalte innlegg

Kjøpte tidligere i høst en ny vedovn, type Nordpeis Smarty Calsic

 

Etter ca 14 dagers bruk røk sveisen i henglset på døra, slik at døra falt av.

 

Den 3/11 leverte jeg inn døra i butikken hvor ovnen ble kjøpt og ble forespeilet at jeg skulle få ny dør ila. ca. en uke.

 

Etter en og en halv uke ringte jeg og etterlyste døra og ble fortalt at den var sendt fra Nordpeis dagen før og burde dermed være herr ila. et par dager.

 

Etter nok en liten uke ringte jeg og etterlyste døra og fik da til svar at den var sendt dagen før...... Men de skulle ringe på og gi beskjed når den kom.

 

På torsdag ringte jeg på nytt og ble da fortalt at døra var sendt på torsdag...... Vedkommende jeg snakket med hadde ingen formening om hvorfor jeg ved flere anledninger tidligere hadde blitt fortalt at døra var sendt på tidligere tidspunkt.

 

Nå begynner naturligvis min tålmodighet å bli rimelig tynnslitt, så hvilke sanksjonsmuligheter har jeg om døra ikke åpenbarer seg i begynnelsen av neste uke? Og hvor raskt bør man forvente at en slik sak løses?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...