_sindre_ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Nå bør det snart bli litt action, før jeg kommer å "stjeler" godsakene! Håper du får fatt i ett par av de nye dobbeltkjerne-kortene til nvidia.... Endret 4. desember 2008 av _sindre_ Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Blir det noe ny info snart da? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Blir det noe ny info snart da? Hehe, det ble ikke action, så jeg stjal godsakene! Om jeg får tid kan jeg kansje prøve å slenge ut noen resultater med i7 på fase, med Asus Rampage II Extreme-hovedkort og ATI 4870X2....men jeg lover ingen ting. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Gi stakkars gutten litt tid da=) Det er jul og han har en god del ting som skjer. Han kommer så fort meed update som han kan Nice sindre, gleder meg til og se hva du klarer og tyne ut av det oppsettet;) Kommer forhåpentligvis med noen Blackops-resultater snart. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Har litt som må gjøres før jeg kan begynne å tyne da...først finne ut hva som funker og ikke når det kommer til klokking av i7, og lage customfeste til fasekjøleren, får håpe jeg får tid til noe leking i løpet av julen... Gleder meg til å se resultater på blackops, er et herlig hovedkort. Selv håper jeg på å få et Foxconn QF Blood Rage snart, men får se hvor fort foxconn klarer å levere det. Lenke til kommentar
Bjynne Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Nå er core i7 940, Gigabyte GA-EX58 Extreme, ocz 3x2gb 1333 cl7 og Noctua NH-U12P på vei til meg, skal bli tøft å få sett seg ned å klokket litt. Bra resultat med stock kjøler da!! noen som vil kjøpe noe hardware. http://www.hardware.no/bruktmarked Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå