zennox Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tja. Vil si at teksturene i bakgrunnen er skarpere i bakgrunnen, og nei, han øverste har absolutt ikke BC gear. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 det er da avhengeig av instillingene på maskinene og . Lenke til kommentar
zennox Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 det er da avhengeig av instillingene på maskinene og . Det endrer ikke teksturene. (correct me if im wrong) Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tja. Vil si at teksturene i bakgrunnen er skarpere i bakgrunnen, og nei, han øverste har absolutt ikke BC gear. Oppløsngingen på textures varierer jo i hele spillet. Har du ikke lagt merke til det? Oppløsningen inne i en bygning er jo langt høyere på detaljer enn det er på store murvegger utendørs f.eks. At du plukker to tilfeldige steder i spillet og sier at et bilde har høyere oppløsning beviser null. Byene i Azeroth har vært det samme hele tiden (bortsett fra åpenbare ting som harbor i stormwind som kom nå). Kort sagt, de bildene beviser overhodet ikke noe som helst. Og jeg venter ennå på at noen kan si at de gamle områdene har fått oppgraderinger og ha noe konkret overhodet å backe det opp med. Ikke for å være kjip, men har spilt dette spillet ganske lenge nå og jeg har også fulgt med på alt av oppdateringer uten å ha fått med meg dette. Det skal mye til for at dette har skjedd uten at vi har fått beskjed om det. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tja. Vil si at teksturene i bakgrunnen er skarpere i bakgrunnen, og nei, han øverste har absolutt ikke BC gear. Oppløsngingen på textures varierer jo i hele spillet. Har du ikke lagt merke til det? Oppløsningen inne i en bygning er jo langt høyere på detaljer enn det er på store murvegger utendørs f.eks. At du plukker to tilfeldige steder i spillet og sier at et bilde har høyere oppløsning beviser null. Byene i Azeroth har vært det samme hele tiden (bortsett fra åpenbare ting som harbor i stormwind som kom nå). Kort sagt, de bildene beviser overhodet ikke noe som helst. Og jeg venter ennå på at noen kan si at de gamle områdene har fått oppgraderinger og ha noe konkret overhodet å backe det opp med. Ikke for å være kjip, men har spilt dette spillet ganske lenge nå og jeg har også fulgt med på alt av oppdateringer uten å ha fått med meg dette. Det skal mye til for at dette har skjedd uten at vi har fått beskjed om det. nerd Lenke til kommentar
jlek Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tja. Vil si at teksturene i bakgrunnen er skarpere i bakgrunnen, og nei, han øverste har absolutt ikke BC gear. Oppløsngingen på textures varierer jo i hele spillet. Har du ikke lagt merke til det? Oppløsningen inne i en bygning er jo langt høyere på detaljer enn det er på store murvegger utendørs f.eks. At du plukker to tilfeldige steder i spillet og sier at et bilde har høyere oppløsning beviser null. Byene i Azeroth har vært det samme hele tiden (bortsett fra åpenbare ting som harbor i stormwind som kom nå). Kort sagt, de bildene beviser overhodet ikke noe som helst. Og jeg venter ennå på at noen kan si at de gamle områdene har fått oppgraderinger og ha noe konkret overhodet å backe det opp med. Ikke for å være kjip, men har spilt dette spillet ganske lenge nå og jeg har også fulgt med på alt av oppdateringer uten å ha fått med meg dette. Det skal mye til for at dette har skjedd uten at vi har fått beskjed om det. nerd This made me lol. Dagens mest usaklige post. For øvrig har heller ikke jeg sett eller hørt noe om forandringer i de eldste stedene i Azeroth. WLK skal det derimot ikke mye til for å kunne se at spillet har fått en overhaling. Da jeg red inn i Dragonblight fra Grizzly hills gikk det helt seriøst en grøsning nedover ryggen på meg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 det er da avhengeig av instillingene på maskinene og . Det endrer ikke teksturene. (correct me if im wrong) er en egen "slider" i grafikk instilingene for teksturer Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 det er da avhengeig av instillingene på maskinene og . Det endrer ikke teksturene. (correct me if im wrong) HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA der fikk du meg til å flire, Mato! HAAAHEHAEHAHEAHWHAHWHAWHAHWHAWHAWH Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 jeg fikk deg til og le ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå