NuB Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg har nettopp installert Windows XP på systempartisjonen. E-partisjonen stammer fra et tidligere oppsett og ligger der ennå. Men etter installasjonen av XP har den "forsvunnet". Alle referansene til e forsvant jo d c ble slettet. Man kan se den under Datamaskinbehandling>Lagringsplass>Diskbehandling, men man kan ikke åpne den opp eller sette stasjonsbokstav på den her. Den står merket med OK (Ukjent partisjon), og man kan se at den har NTFS som filsystem og at størrelsen og bruk av plass er riktig. Alt som mangler er bare å hooke den inn i Windows-grensesnittet... Er jeg nødt til å bruke et 3.partsverktøy a la Partition Magic? Har noen noe forslag? Edit: Litt trøtt nå, skal få satt inn en floppy i morgen, har en mistanke om at partisjonen er satt som "hidden" og at den kan åpnes igjen ,ed Partition Magic. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Jeg har ikke diskettstasjon. Går det an å l age en partition magic boot-cd? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Har du aktivert disken? Siden du kom deg helt inn i datamaskinbehandling, regner jeg med at du ved hvordan det må gjøres? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg har ikke diskettstasjon. Går det an å l age en partition magic boot-cd? Ja, jeg har klart det. Men det var litt slit da PM trenger skrivetilgang for å starte (Den skal skrive en logg-fil). Dette fikser du ved å starte det fra en "Ram-drive"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå