Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Faller ikke for norske jenter..

Gjest Anonymuz

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymuz

Hei, jeg er en gutt på 18 år som har et problem når det gjelder jenter. Jeg har ikke blitt betatt eller følt noe som helst for en norsk jente, siden jeg gikk på barneskolen! Det handler ikke om at jeg er håpløs hos jenter eller ikke gir norske jenter en sjanse. Jeg bare greier ikke å bli betatt av en norsk jente...

De to siste kjærestene mine var asiatiske, og har igjen blitt betatt av en ny vietnameser. Jeg bryr meg egentlig ikke om hva familien min syns eller mener om det, men problemet oppstår hos hennes familie, ettersom ganske mange asiatere er ganske gammeldagse og tollerer ikke at datteren dems dater en norsk gutt.

Jeg har data norske jenter, og har mange nære norske jenter. Men jeg bare føler ingenting for noen av dem. Men hvis en søt asiater kommer så kan jeg bli helt satt ut av bare utseende hennes. Det handler heller ikke om no fetisj elns, fordi sex er ikke det første jeg tenker på når jeg blir kjent med dem, det ville bare vært bonusen =P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymuz

Øh... Lurte kanskje på om noen andre hadde det på samme måte? og om det er no galt i det? rett og slett vite hva folk har å si? er det ikke det forum er til?

Lenke til kommentar
Ser ikke helt problemet :)

Forøvrig heter det "yellow fever" det du har :p

Jaja, yellow fever, litt stygg da men :p Hvis du har sett Supernatural that is :p

Men det er jo ikke noe gale det? Så lenge du føler det er bra selv er det ingen grunn til å slutte.......... *host*.

Lenke til kommentar

Forestill deg at de to forestående kjærestene dine, evt også hun du nå er betatt av, var norske av utseende men hadde nøyaktig samme personlighet... hadde du fortsatt blitt betatt\forelsket i dem tror du?

Selv har jeg kinesisk kjæreste (hun har riktignok norske foreldre, så slipper kulturforskjellen da, haha. Er 19 btw) og synes mange asiatere kan være fantastisk pene. Men har for det meste vært betatt\forelsket i norske jenter.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal dette være rart da? Den du liker er vel helt opp til deg!

Personlig er det ikke "rase" det kommer ann på med meg, men heller personlighet!

Edit: Måtte bare tilføre en setning til ;)

Endret av JanO2
Lenke til kommentar

jeg har et stikk motsatt "problem". Jeg forelsker meg veldig fort, og har gjennom årenes løp hatt følelser for veldig mange, men aldri en som ikke har hatt nordisk utseende. Jeg tror det hadde vært umulig for meg å f.eks forelske meg i en afro-amerikaner eller asiater. Jeg vet at det høres dustete ut, i og med at det er det indre som teller, men dette beviser, for min del, at utseende teller for at en skal bli skikkelig betatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...