Bebeluv Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Kan ikke akkurat si jeg er særlig kraftig. Acne og J.Lindeberg sitter bedre, når prisen er nesten det samme, så er valget enkelt. Jeg har Diesel bukser, bare så det er sagt, er ikke imot Diesel. Lenke til kommentar
deu Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Hvilke kjeder (ikke online shops) fører J.Lindeberg og Acne egentlig? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Tatler Bogstadveien er vell de som har størst utvalg av J.Lindeberg. Acne fåes kjøpt over alt, S&S, Follestad, Sole osv. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Svean på paleet selger både lindeberg og acne bukser. Acne har jo også en egen butikk i grønnegata, men der selger for det meste kun dame klær. Som sagt så fører jo S&S også acne, og de har jo et relativt bra utvalg. Jeg har også lest at koma skal ha det. Men det vet jeg ikke sikkert. Noen som kan av/bekrefte dette? edit: surret litt Endret 24. januar 2009 av snaffle Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Acnes butikk på hjørnet Grønnegata/Bogstadveien har veldig godt utvalg av herrebukser ihvertfall Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) What? Når fikk de det? De gangene jeg har vært der har de kun hatt 1 stativ med klær for gutter. Er det noe jeg har oversett? Endret 24. januar 2009 av snaffle Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Sist jeg var der var vel for et par uker siden, helt innerst er det en vegg der de har alt av bukser i alle størrelser Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Er ikke det bare for jenter da? Husker å ha sett der da jeg så etter bukse til dama... Veldig rart, sist jeg var der spurte jeg hva de hadde for menn, og da pekte ekspeditøren meg til stativet ved døren og sa at det var alt de hadde. Endret 24. januar 2009 av snaffle Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Det har ihvertfall vært der jeg har funnet de Acne-buksene jeg har kjøpt der... Hele Max-serien er der blant annet... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Hva i all verden da! Den butikken har ihvertfall ikke bra kundeservice, når de missleder kundene så mye Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Hehe, jeg ble ledet direkte dit jeg Lenke til kommentar
deu Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Tenkte på landsdekkende kjeder eller noe nær Molde. Bor ikke ved Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå