Applebee Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hei! Har nå bosatt meg i sofaen, for å se min første Blu-ray film, kombinert med 37" FullHD tv og et hjemmekino anlegg... og det måtte jo gå galt! Hadde bare lyd fra hdmi før, og når jeg satt til optisk (etter å ha flyttet hjemmekinoanlegget til ps3) så er noen lyder i filmen borte, og "tikkelyden" i menyen er ikke der (Men kommer om jeg roter mye fram og tilbake, men om jeg stopper forsvinner den igjen) Utrolig irritert Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Høres ut som om at ps3 gir forsterkeren feil lyd. Gå inn på lydinnstillingene på ps3, og huk av de lydformatene som forsterkeren din støtter. Velg også at lyden skal fores gjennom optisk kabelen. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Takker Glemte og nevne at jeg må skru lyden unaturlig høyt i filmen, for å høre noe Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ja høres ut som om at du får feil lyd i høyttalerene? Hvilket anlegg har du? 5.1? Hva står forsterkeren på? Stereo? surround? Kommer det opp hvilket lydformat som spilles når du starte blu-ray filmen? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Det fungerte, takker så meget Var noe med Linær lydinnstilling(Or something) Jeg torte ikke å prøve det, siden man fikk opp "Hvis lyd(noe) ikke støttes av mottakeren, kan høytalerne bli ødelagt".. Men det ble de ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå