Bilet Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hei, fant en Nintendo 64 med strømadapter og medfølgende scart kabel på loppemarked. Plugget i og virker som at Nintendoen lever, men får ikke noe bilde, bare lyd. TVen reagerer på at det er en kilde på AV1, men virker ikke som at signalene går igjennom på bildet. Har en Panasonic TH-42PV70 plasma-tv. Nintendoen er som sagt plugget i med scart. TVen eller kabelen? Regner med at Nintendoen er i stand, siden den reagerer på spill og lyd. Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hei, fant en Nintendo 64 med strømadapter og medfølgende scart kabel på loppemarked. Plugget i og virker som at Nintendoen lever, men får ikke noe bilde, bare lyd. TVen reagerer på at det er en kilde på AV1, men virker ikke som at signalene går igjennom på bildet. Har en Panasonic TH-42PV70 plasma-tv. Nintendoen er som sagt plugget i med scart. TVen eller kabelen? Regner med at Nintendoen er i stand, siden den reagerer på spill og lyd. prøv med en annen scart kabel? eller prøv nintendoen på en annen tv? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Godt poeng, men dårlig med tver å prøve den på. Er også ikke hverdags å få tak i en Nintendo 64 scart kabel i dag. Har bestilt meg en med gul video compositt og prøver denne med en scart forgreining, så ser vi hvordan det går. Men ingen med lignende problemer? Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 er ikke vanlig nå til dags nei men kan du ikke bytte scart kabel? eller er det flere typer der? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Prøver å lese meg til det, virker som at PAL versjonen av Nintendo 64 ikke kan bruke annet enn S-video, men har enda ikke fått det bekreftet. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Nintendo 64 går fint med kompositt på min PZ70. Mener å huske at det ikke var annet signal å hente fra den versjonen som ble solgt i Norge. Så kompositt via rca eller via scart. Var vel også mulig å kjøre signalet via entenne inngangen via adapter. Endret 24. november 2008 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Får se nå, bestilt meg en RCA, en S-video, som eg i så fall må kjøre via forsterkeren og så opp fra forsterkeren til RCA i tven og lurte på om eg skulle prøve med en antenneadapter, den må jo funke. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hadde min N64 kobla til nå på min panasonic PX70. Det funker fett her med kompositt. Som MR_Spock nevner. Sitter selv med norsk N64. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 N64 bruker samme video og lyd utganger som GC, verdt å huske på! Jeg kjøpte min kompositt kabel billig fra Play-asia.. funker fett her, med både amerikansk og norsk N64.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå