Gå til innhold

Hva skjer med Vapo`n deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den står og venter på en CPU, sammen med noen andre maskiner.:

http://www.overklokking.no/temp/maskinpark.jpg

 

Så bare ta det med ro - ny artikkel der Vappo er en av hovedingrediensene er på tur. Lover SPENNENDE lesestoff - dersom ting går slik jeg håper. Det er alltids noe som skjærer seg. :evil:

 

 

edit: måtte fikse det slik at det ikke ser ut som om jeg planlegger en ny Vapo-artikkel - men den får en VELDIG sentral rolle...

Lenke til kommentar
Den står og venter på en CPU, sammen med noen andre maskiner.:

http://www.overklokking.no/temp/maskinpark.jpg

 

Så bare ta det med ro - ny artikkel der Vappo er en av hovedingrediensene er på tur. Lover SPENNENDE lesestoff - dersom ting går slik jeg håper. Det er alltids noe som skjærer seg. :evil:

 

 

edit: måtte fikse det slik at det ikke ser ut som om jeg planlegger en ny Vapo-artikkel - men den får en VELDIG sentral rolle...

 

Kan skrive under på det ja, har gledet meg som en unge til å få Vapo. Nå noen dager før den kommer går hovedkort eller ram (skal feilsøke i morgen) til blokksberg. Resultat: ingen vannkjøling på GPU denne mnd :(

 

Men det ser bra ut det der :)

 

La meg gjette.... nr.1 og nr.4 blir en maskin?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vel ikke for og virke negativ eller.no... men kan ikke dere prøve og skaffe et promoteria Mach2 system, begynner og bli lei av alt dette Vapo maset... Kunne nesten virke som om dere var kjøpt og betalt av dem... men om dere hadde fått et Mach 2 system... da burde vi fått noen skikkelige resultater.. :)

Lenke til kommentar

Det faktum at det ikke finnes leverandører for Prometia i Norge er vel en av grunnene til at det er mest Vapo snakk her.

 

Ser ikke helt poenget med å ta det opp, MachII er nok bedre en Vapo PE ja, men vil også koste endel mer. Skal bli spennende å se om den yter bedre også. Jeg tror nok den gjør det, men om den er like sikker som Vapochill er en annen sak.

Lenke til kommentar
Vel ikke for og virke negativ eller.no... men kan ikke dere prøve og skaffe et promoteria Mach2 system, begynner og bli lei av alt dette Vapo maset... Kunne nesten virke som om dere var kjøpt og betalt av dem... men om dere hadde fått et Mach 2 system... da burde vi fått noen skikkelige resultater.. :)

 

Kjøpt og betalt fordi vi har publisert to artikler der Vapochillen inngår? Ærlig talt - "kjøpt og betalt" er blitt et moteord som ikke har noen reell mening lengre. Om vi var kjøpt og betalt av asetek, ville vi reklamere over hele linja for dem, forfalske testdata og forsvare dem uansett hva. Det gjør vi ikke hos oss.

 

Men bare ta det med ro - vi har ingen planer om å lansere tester der Vapochill inngår, i det minste i de kommende par ukene.

 

Når det gjelder Mach 2, er problemet som nevnt at det ikke er forhandlere som vi kjenner til i norge, samt at Chip Con ikke deler ut review samples i hytt og gevær. Men vi får se hva som skjer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...