JohnMartin81 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Hei, jeg setter stor pris på om det er noen Kristne her i Oslo som kan besvare et par spørsmål for meg. 1) Jeg er sterkt imot statskirkeordningen, og lurer på om det eksisterer noen Protestantiske kirker som står utenfor denne her i Norge? Jeg bor i Oslo og ønsker å delta i Protestantisk gudstjeneste, men vil helst unngå å gi vekt til noe jeg er så fundamentalt imot (jeg meldte meg ut av statskirken for flere år siden). 2) Kan noen anbefale en butikk hvor jeg kan kjøpe religiøse gjenstander her i Oslo? Jeg er kun bevisst over én, ved St. Olavs Kirke, men den er utelukkende Katolsk. På forhånd takk. P.S. Beklager, skulle lest reglene for dette forumet, flytt gjerne dette innlegget til preketstolen. Endret 22. november 2008 av JohnMartin81 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Dette minner meg litt om Shia og Sunni. To sider som sloss om bagateller. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Er ikke frikirken det perfekte for deg? Lenke til kommentar
JohnMartin81 Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Er ikke frikirken det perfekte for deg? Det virker som det perfekte for meg – takk skal du ha. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ellers så har du jo storsalen, en luthersk frikirke eid av normisjon. Av butikker er det en butikk i samme bygg som filadelfia pinsemenighet (pilestredet) og bok & media (grensen) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jupp storsalen er ganske grei, så har de i tillegg masse arrangementer for de som imot bruk av alkohol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå