eUnaas Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Mitt hovedkort har bare vifte-strømutak med 4pinner. Viften jeg har kjøpt har 3pinner. Hva er feil? Er 4 en salgs ny standard? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ekstra viftestyring, dog er det bare å PLUGGE på, du trenger ikke kontakt med alle fire pinnene. 3 pinneren passer og fungerer. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Er det samme av hvilke 3 jeg velger? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Både ja og nei, det er ett hakk på kontakten og pluggen, så du får den bare til å sitte på en bestemt måte, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Sjekk i BIOS om du har en meny for å velge mellom 3-pins og 4-pins vifte. Da får du viftestyringen til å virke. Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Både ja og nei, det er ett hakk på kontakten og pluggen, så du får den bare til å sitte på en bestemt måte, så enkelt er det. Enkelt og greit ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå