unserheld Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 http://www.liernett.no/?artikkel=1240 Har du fått et slikt brev i posten? Da kan det være en god idè å tenke på hvor mange andre det er som får det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Neida gi høyre armen og be noen la deg sove 5 min ekstra når du vokner med venstre fot i kulden å du føler at resten av verden har det gøy. Da må du huske at du forhåpentligvis en dag vil møte en mann/dame som synes du er verdens kjekkeste kun fordi du brukte noen år av ditt liv på og lære deg "nyttige" ting i militæret. Donnieakalefty Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det er nok ikke "kremen av norsk ungdom" som drar inn til førstegangstjeneste, forsvaret tar de personene de får. Morsomt å se ludvigen og den blå teipen igjen . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nei "kremen" av ungdom vil nok ikke titte på forsvaret som første valg med en gang. Du lærer jo sikkert mye viktig i forsvaret men når du er 18-19 så prioterer kanskje mange ungdommer helt andre ting som jobb og skole. Forsvaret prioriterer ganske feil, de burde tatt de som ønsket og være i forsvaret og gitt dem mye opplæring istede for og ta de som kanskje ikke ønsker det mest. Donnieakalefty Lenke til kommentar
BannanMannen Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Er det snakk om utvalgt.no "brevet".... Hvor mange er det som blir tatt inn i forsvaret hvert år? Av guttekullet, 30% , 60%... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Må virkelig si jeg var skuffet over forsvaret da jeg så hvor mange idioter som faktisk fikk fullføre førstegangstjenesten. Kremen av norsk ungdom meg i rævva. Lenke til kommentar
SniperElite Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) nå har ting har vel forandret seg endel siden 1992 også da, men er vel neppe kremen av norsk ungdom som avtjener Forsvaret må bare ta de som de får Jeg gleder meg forøvrig til førstegangstjensten, ser på det som et år hvor jeg kan gjøre noe anderledes og lære nye ting. håper også å få tatt læretida der, men får nå se hvordan det blir Endret 23. november 2008 av SniperElite Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 nå har ting har vel forandret seg endel siden 1992 også da Nei:) Trur det har kommer nye uniformer siden den gang. Mange sier man kan lære seg noe nytt. Hva da? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 nå har ting har vel forandret seg endel siden 1992 også da Nei:) Trur det har kommer nye uniformer siden den gang. Du aner virkelig ikke hva du snakker om, eller? Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Here we go:p Lenke til kommentar
BannanMannen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hvor mange er det som kommer inn da, eller jeg googler dette, tralalla Lenke til kommentar
SniperElite Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Herrbrun: meg du snakket til eller? Unserheld: Nye ting man kan lære seg er vel å bruke våpen, samarbeid , overlevelseskunnskap osv. Endret 23. november 2008 av SniperElite Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Herrbrun: meg du snakket til eller? Nye ting man kan lære seg er vel å bruke våpen, samarbeid , overlevelseskunnskap osv. Nei. Jeg snakket til han som mente ting IKKE har forandret seg siden 1992. Det var ikke jeg som spurte hva man kunne lære seg. Lenke til kommentar
SniperElite Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 ok, veit det ikke var du som spurte Glømte bare å putte inn navnet hans Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hvor mange er det som kommer inn da, eller jeg googler dette, tralalla på sesjonen sa de at det var 1/3 del av guttene som kunne forvente en innkallelse Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Da må du huske at du forhåpentligvis en dag vil møte en mann/dame som synes du er verdens kjekkeste kun fordi du brukte noen år av ditt liv på og lære deg "nyttige" ting i militæret. Donnieakalefty Haha. Hadde det bare vært så vel..levde også i denne villfarelsen, men man oppdager kjapt livets realiteter, hvis man ikke har vært jagerpilot så betyr det null, niks, nada og ingenting. Lenke til kommentar
24355trfgdfgdf Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Gruer meg til jeg skal i barnehagen jeg. Jeg fikk et veldig dårlig inntrykk på sesjon. Trodde det var mer... ordntlig! Føltes ut som en jælva lekeplass... . Fikk se en kjedelig propaganda film som så ut som kom rett fra USA! DONK DONK musikk og tankser og DIE MADDA FAKKA musikk... lame... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Men det er jo sånn det er. Masse dunk dunk technomusikk og tankser og eksplosjoner. Lenke til kommentar
24355trfgdfgdf Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg hadde håpa det var mer seriøsitet! Litt mer... ja, seriøst! Ikke at det er for moro skyld, at det er mer alvor i det man driver med! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Skaff deg et skikkelig nick hvis du har tenkt å fortsette å poste her i det minste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå