Gå til innhold

Du har blitt plukket ut til et år blant kremen av norsk ungdom i <insert.avdelingsnavn>

unserheld

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Neida gi høyre armen og be noen la deg sove 5 min ekstra når du vokner med venstre fot i kulden å du føler at resten av verden har det gøy.

Da må du huske at du forhåpentligvis en dag vil møte en mann/dame som synes du er verdens kjekkeste kun fordi du brukte noen år av ditt liv på og lære deg "nyttige" ting i militæret.

Donnieakalefty

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Nei "kremen" av ungdom vil nok ikke titte på forsvaret som første valg med en gang.

Du lærer jo sikkert mye viktig i forsvaret men når du er 18-19 så prioterer kanskje mange ungdommer helt andre ting som jobb og skole.

Forsvaret prioriterer ganske feil, de burde tatt de som ønsket og være i forsvaret og gitt dem mye opplæring istede for og ta de som kanskje ikke ønsker det mest.

Donnieakalefty

Lenke til kommentar

nå har ting har vel forandret seg endel siden 1992 også da, men er vel neppe kremen av norsk ungdom som avtjener

Forsvaret må bare ta de som de får

Jeg gleder meg forøvrig til førstegangstjensten, ser på det som et år hvor jeg kan gjøre noe anderledes og lære nye ting. håper også å få tatt læretida der, men får nå se hvordan det blir

Endret av SniperElite
Lenke til kommentar
Da må du huske at du forhåpentligvis en dag vil møte en mann/dame som synes du er verdens kjekkeste kun fordi du brukte noen år av ditt liv på og lære deg "nyttige" ting i militæret.

Donnieakalefty

Haha. Hadde det bare vært så vel..levde også i denne villfarelsen, men man oppdager kjapt livets realiteter, hvis man ikke har vært jagerpilot så betyr det null, niks, nada og ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...