eUnaas Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Hei. Jeg er litt usikker på hva statistikken fra min hjemmeside forteller meg. Noen her som leser slik data mye? -Successfull requests er antall treff? Hva er tallene i parantes? -Og den under forteller meg snitt treff pr dag? -Hva er failed requests? Og på måndelig rapport, hva er forskjell på de to kolloene? Reqs / Pages? Endret 22. november 2008 av eunaas Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hei. Jeg er litt usikker på hva statistikken fra min hjemmeside forteller meg. Noen her som leser slik data mye? -Successfull requests er antall treff? Hva er tallene i parantes? -Og den under forteller meg snitt treff pr dag? -Hva er failed requests? Og på måndelig rapport, hva er forskjell på de to kolloene? Reqs / Pages? Hei, hva heter web-statistikk systemet? jeg ville vel startet med og finne dokumentasjonen/manualen den svarer nok på hva du lurer på? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Ah, sant. Ikke værre. http://www.analog.cx/docs/reports.html Lenke til kommentar
tingo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hmm, forhåpentligvis er noen av rapportene du får mer detaljerte enn det skjermbildet du viste. I motsatt fall: har du mulighet til å bruke et annet verktøy? I så fall anbefaler jeg AWstats, det gir forståelige rapporter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå