ZubZerO Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg vurderer å kjøpe nytt alemineuns kabinet men har litt lite penger er skyhawk billig bambus dritt eller skikkelig kabinett? har lest noen reviews hvor de får helt ok omtale noen som har det? Jeg har det ikke, men leste om en kar som hadde det (her på forumet tror jeg), og han likte det ikke, han ble veldig skuffa. Uansett så tror jeg at Raidmax kabinettene hos Microplex skal være gode, og billige. Er ikke Raidmax og Skyhawk omtrent identiske invedig da? De er også temmelig like på utsiden... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 på testen her på hardware fikk et raidmax kabinett bra terningkast.. 6- tror jeg.. men det er vel mye smak å behag på sånt i grunnen Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Lei av Chieftec kabinettene? Ett kabinett er bare en kasse med data komponenter og hvordan de ser ut betyr ikke så mye. Men det som er viktig er om de er bra å jobbe i, og kan ha mangen enheter i kabinettet feks harddisker, cd-brenner, dvd osv. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Chieftec er billig, ser bra ut, og er samtidig svært lette å bygge i. Holder for meg! My thoughts exactly.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå