Gå til innhold

Hva er LittleBigPlanet?

deathshot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kunne ikke tatt dette i en av de tjuetusen andre LBP-trådene..? :p

Jaja, copy-paster meg selv fra en annen tråd:

Du kan spille:

- Med opptil fire kontrollere på samme PS3 (ingen split-screen - dere er alle "innenfor" samme bilde)

- Du kan spille online, opptil fire personer sammen.

- Du kan ta med deg en venn online. Du kan spille med én venn på samme PS3, mot to andre venner over nettet. Eller med 2 venner på samme PS3 og mot én annen over nettet.

- Du kan lage dine helt egne nivåer. Du har omtrent det samme verktøyet som utviklerne lagde banene i historien med. Du kan altså gjenskape banene fra historien helt fra grunnen av, og lage baner som er minst like gode (og bedre!)

- Du kan spille baner som andre har laget. Du kan rate dem, hjerte (bokmerke) dem osv.

Dette spillet er utrolig gøy! Selv lagde jeg en ganske detaljert tegning av en idé til en bane bakpå en norsk-stensil på skolen for litt siden, og lagde banen da jeg kom hjem. I LittleBIGPlanet kan fantasien og kreativiteten få fritt utløp! inv_biggrin.gif

Bare spør hvis det er noe mer du lurer på wink.gif

EDIT: Er 14 selv, så da har du en alder å vurdere utsagnene etter wink.gif

EDIT2: Må bare legge til en ting til:

Sammarbeidet er ekstremt høyt verdsatt i LittleBIGPlanet. I veldig mange baner er det steder der du må være 2, 3, eller opptil 4 stk for å få tak i skjulte premier og belønninger. Selv spilte jeg lenge med en annen bruker av forumet her i dag, og det er utrolig morsomt og deilig når man greier å oppnå ting ved hjelp av sammarbeid. smile.gif

Lenke til kommentar

Minner om en veldig oppgradert versjon av supermario-plattformspill, med mulighet for multiplayer og onlinespill, i tilegg til at du kan lage egne baner. Spillet er en slags blanding av 3D og 2D(vanskelig å forklare, sikkert enda vanskeligere å forstå). Du går bortover, som i et vanlig plattformspill, men kan også bevege deg inn og ut i dybden - regner med at du ikke forsto hva jeg mente.

Eneste jeg kan si er; KJØP DET! Absolutt verdt pengene, og du forstår hva jeg mener med alt kaoset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...