Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Dessverre, eller kanskje heldigvis ? wat Kanskje det er positivt at "What has been seen cannot be un-seen" ? Nei. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Nei. Så det er best at man bare glemmer ting rett etter man har sett dem? Som dyreplagingsvideoer og dokumentarer fra Auschwitz? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Nei. Så det er best at man bare glemmer ting rett etter man har sett dem? Som dyreplagingsvideoer og dokumentarer fra Auschwitz? U dus not get the point i has wrote. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 KFC out of business. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Finnes det videoer tilgjengelig av når de gasser jøder i Auschwitz? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 sigh On topic: Dyreplageri er noe forbanna dritt. Hvorfor gjør folk det? Ossen klarer de? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Folk som gjør det har ikke helt tenkt over det. For meg er å drepe mauer dyreplaging. Da jeg var mindre, kastet jeg og venner steiner og planker og slo ihjel en mauertue. Men jeg forsto jo ikke slikt den gang. Nå syns jeg det bare er unødvendig. Edit: Jeg ser på mauer som dyr, ja. Endret 23. november 2008 av Pentumsmart Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Blitt mye prat om det og spise kjøtt ser jeg, men de dyrene tar man jo livet av for og spise, det blir litt annerledes når man for "morro" skyld tenner på katta til naboen eller lignende. Folk som gjør sånt burde klart vært innelåst en god stund. PS: Nå sier jeg ikke det å spise dyrene gir en rett til og bedrive dyreplageri heller, men håper poenget kom fram. Endret 23. november 2008 av Ascubal Lenke til kommentar
joaaaa Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Jeg så på filmene dere la ut... De gjør det jo ikke fordi det er gøy. De fleste gjør det vel fordi de trenger pengene de får for pelsen, osv...? Men det jeg ikke skjønner, er hvorfor kan de ikke avlive dem før de "flår" de? Det var helt forferdelig grusomt å se det dyret som lå der og vred seg av smerte når det var helt flådd, på den filmen som ble lagt ut. Så er det jo også noen av dem som f. eks tenner på katter fordi at de tror det er kult. Det er synd at det fins sånne IDIOTER som er så dumme i hodet. De har ikke følelser. Og til dere som kommer med sånne "morsomme" kommentarer, jeg håper det er tull. Dette er så alvorlig, at det er ikke noe å tulle med. Dere har nok ikke skjønt hvor forferdelig alvorlig tema dette er. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Hadde de avlivet offeret på en human måte før de flådde dyret for å tjene penger fordi de trenger det så ville jeg sett dette på som en human ting å gjøre og jeg ville ikke hatt noe i mot denne industrien. Men de fortjener ikke å lide. Ingen dyr gjør det, faktisk. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Det er ikke bare avlivingen som er et problem.. Veldig mange pels- og kjøttdyroppdrettere behandler dyrene dårlig, med små bur, bare netting å gå på, dårlig mat osv. Jeg syns det skal være strengere lover på hvordan bruksdyr skal ha det, og at dette følges opp.. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Jeg orker ikke å se slike filmer. Jeg begynner bare å grine av dem. Og det mener jeg helt seriøst. Det er rett og slett for gale at det finnes mennesker i denne verden som holder på på den måten, og sikkert klarer å skryte av det etterpå. Jeg har nesten ikke ord. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Jeg fikk videoen på mail fra en person som hadde skrevet seg opp på en liste som hadde flere tusener av personer som hadde signert med navnet sitt at de er i mot dyremishandling. Og jeg husker første gangen jeg så den, det stakk innvendig når jeg så det harmløse dyret ble kuttet opp, flådd og "skinned alive". Kunne jo høre dens klynk av smerte. Det var helt forjævlig. Var i tvil om jeg skulle legge den ut eller ikke, men så så jeg at The Prophet allerede hadde lagt ut en tilsvarende, men det er klart, de bør ikke sees av folk som er svak mot sånt. Det var så vidt jeg kunne se den selv. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Som sagt: Jeg har store problemer med å se slike filmer. Jeg har sett deler av den som er lagt ut her, men orket ikke å se mer enn et par sekunder. Jævlig er ikke et sterkt nok ord for å dekke hva jeg føler når jeg ser disse dyrenes smertehelvete. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Veldig mange pels- og kjøttdyroppdrettere behandler dyrene dårlig, med små bur, bare netting å gå på, dårlig mat osv. Jeg syns det skal være strengere lover på hvordan bruksdyr skal ha det, og at dette følges opp.. Det høres ut som levevilkår langt bedre enn hva de fleste i Afrika og sørøst Asia har. Skal de prioritere dyrene framfor seg selv? Igjen, se hvor du lever, hva du spiser og hvor godt du har det. Endret 23. november 2008 av dicktator Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Oppførsel er et resultat. Om du synes at andre ikke skal gjøre slikt, bør du kanskje deg på deg selv først; hva er det jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Til en hver dyreplager: Håper noen river ut øynene, nesa, gjør fyren lam, skjærer vekk tunga og setter han i en stol og mater han gjennom en slange slik at han ikke dør så, resten av livet, skal han høre på 50 cent - Fuck You med volum som stiger med 0.01 decibel hver dag. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har også sett mye, selvmord, drap, osv. Men. Siden du som også har sett så mye på en måte advarer meg sånn, så ombestemmer jeg meg og ikke ser den. Er 14 år og sånt kan sitte i hjernen en stund. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Til en hver dyreplager:Håper noen river ut øynene, nesa, gjør fyren lam, skjærer vekk tunga og setter han i en stol og mater han gjennom en slange slik at han ikke dør så, resten av livet, skal han høre på 50 cent - Fuck You med volum som stiger med 0.01 decibel hver dag. Hahahah genialt rofl laowloawlawolawo Jeg har også sett mye, selvmord, drap, osv. Men. Siden du som også har sett så mye på en måte advarer meg sånn, så ombestemmer jeg meg og ikke ser den. Er 14 år og sånt kan sitte i hjernen en stund. Vel, hvis du har sett mye av det så er det bare å kjøre på! Linken jeg ga deg er kanskje x10 mindre fælt enn det jeg er "vant" til Huff, jeg høres jo ut som en som liker å se på gore Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 En lang rekke med poster er slettet da de inneholdt avskyelige linker. Postes lignende linker vil de skyldige få advarsler og evt. utestengelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå