Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Se filmen hos Youtube Kos dere Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Lurer av og til på; om det ikke heller er den 'oppvoksende slekt' det burde settes fyr på. Fordømte tatoverte rottegjeng. Vera står'kje til påske Dritt på Tv, dritt på gata. Vulgære idiotiske svin overalt - Hvor er "spy"smilyen? Takk for i aften.. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 De som gjør slikt mot dyr fortjener faen meg det samme tilbake! Hadde jeg sett noen gjort slikt mot et dyr (som i den videoen 'The Prophet' linker til), så hadde jeg gitt personen den samme smerten som han ga dyret! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Lett å sitte i eventyrlige Norge og kritisere andre som lever i fullstendig fattigdom og som ikke har andre muligheter enn å livnære seg på salg av pels o.l. Tror dere virkelig disse menneskene nyter arbeidet sitt? Emnetittelen er forøvrig latterlig. Endret 22. november 2008 av dicktator Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Lett å sitte i eventyrlige Norge og kritisere andre som lever i fullstendig fattigdom og som ikke har andre muligheter enn å livnære seg på salg av pels o.l. Tror dere virkelig disse menneskene nyter arbeidet sitt? Emnetittelen er forøvrig latterlig. Så og si sant, emnetittelen er latterlig. Men jeg personelig synes ikke syndige mennesker skal ha rett til å plage uskyldige dyr som også har følelser. Litt lett for meg i Norge å si dette da, sant nok... men du tar pointet. Endret 22. november 2008 av The Prophet Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Lett å sitte i eventyrlige Norge og kritisere andre som lever i fullstendig fattigdom og som ikke har andre muligheter enn å livnære seg på salg av pels o.l. Tror dere virkelig disse menneskene nyter arbeidet sitt? Emnetittelen er forøvrig latterlig. Ja vi spiser dyr og burde slutte med det. Vi burde slutte sette unger til verden også (hvertfall inntil videre) Det er egentlig deprimerende hvor kort menneskeheten har kommet i sin forpulte utvikling .. når vi vet hvilken kapasitet vi er i besittelse av. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Er'ke stort å gjøre med det. Selv spiser jeg kjøtt og nyter det. Det folk gjør av 'dyreplageri' tenne på katter osv er hinsides for min del. Derimot prof. slaktere som gjør det så smertefritt som mulig ser jeg ikke noe i vekk fra. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Er'ke stort å gjøre med det. Selv spiser jeg kjøtt og nyter det. Det folk gjør av 'dyreplageri' tenne på katter osv er hinsides for min del. Derimot prof. slaktere som gjør det så smertefritt som mulig ser jeg ikke noe i vekk fra. Helt enig Lenke til kommentar
SniperElite Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 nei, og spøker ikke med sånt engang dyremisshandling er fail! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Er'ke stort å gjøre med det. Selv spiser jeg kjøtt og nyter det. Defensive fjomp nr .. ja det var det da - eneste + er å hvertfall ikke være helt bevisstløs vedr. saken . De fleste er jo det.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Ja vi spiser dyr og burde slutte med det. Hvorfor burde vi slutte? Og hvem er "vi"? Gjelder det stammer som må drepe dyr for å overleve? Endret 22. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Ja vi spiser dyr og burde slutte med det. Hvorfor burde vi slutte? Og hvem er "vi"? Gjelder det stammer som må drepe dyr for å overleve? Alle.. ingen er avhenging av kjøtt for å overleve. Det er hvertfall et punkt å huke av. Så får vi ta det videre derfra Endret 22. november 2008 av groenn Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Alle.. ingen er avhenging av kjøtt for å overleve. Dra ut i jungelen/ørken/gokk og prøv å bli der et par år, så finner du nok det ganske så nødvendig å drepe dyr for å få tak i nok mat Nei det er ikke så lett for alle å overleve uten kjøtt. Uansett, hvorfor burde vi slutte å spise dyr? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Alle.. ingen er avhenging av kjøtt for å overleve. Det er hvertfall et punkt å huke av. Så får vi ta det videre derfra Nå minte du meg om at jeg skal koke meg noen deilige nudler med biff-smak I går smakte middagsribba veldig godt. Lurer på om middagen i dag skal bestå av pølser eller hamburgere. Hmm, kjøtt er godt! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Her kommer enda en usmakelig video av dyr som tortureres. Det stikker innvendig. Jeg anbefaler ikke folk med sterke følelser rundt dette/liker dyr/ikke liker tortur å se dette. Det er helt forjævlig. http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?vi...amp;speed=_medS Endret 23. november 2008 av Nasri8 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Her kommer enda en usmakelig video av dyr som tortureres. Det stikker innvendig. Jeg anbefaler ikke folk med sterke følelser rundt dette/liker dyr/ikke liker tortur å se dette. Det er helt forjævlig. http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?vi...amp;speed=_medS Sykt Desverre. Endret 23. november 2008 av The Prophet Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Dyreplaging er ikke spesielt kult. Kanskje 4 på en skala fra 1 til 10. Liker bedre å tenne på PETA-folk. Svidde "dyrerettsforkjempere" lukter tross alt bedre enn brent pels. 7/10. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Desverre. Dessverre, eller kanskje heldigvis ? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Dessverre, eller kanskje heldigvis ? wat Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Dessverre, eller kanskje heldigvis ? wat Kanskje det er positivt at "What has been seen cannot be un-seen" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå