Gå til innhold

Er dyreplaging kult?


quadra800

Anbefalte innlegg

Noen som husker NEDM?

 

For de som ikke gjør det:

http://wiki.ytmnd.com/NEDM

 

For noen år siden var det en (idiot) som filmet at han satt fyr på en katt. Han postet videoen på Ogrish.org. Ogrish.org er kjent for sine usmakelige og umoralske saker og ting, men videoen fikk sinnet til å koke hos administratorene. IPen til opplasteren ble sporet, og han ble anmeldt. Det endte med at tenåringen meldte seg selv til politiet.

 

Forkortelsen NEDM kommer av en kommentar fra en av forumbrukerne på Ogrish.org.

 

"Okay Spotz. Since you do not "condone" burning kitten your sites have been 3'D until further notice. Still... nothing justifies 5'ing burning kittens. Not even Doom music."

 

NEDM = Not Even Doom Music

Musikk fra Doom 3 ble brukt som soundtrack i videoen.

 

Personlig hater jeg dyremishandling! Hva med dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er alltid katter spesielt utsatt?

 

Så for noen år siden en tegnefilm for barn på Nrk på dagtid, der en ilter boxer drepte en stakkars katt på en svært brutal måte. Og det var liksom helt ok og bare moro det så det ut til. Skjønte ingenting jeg, og har aldri glemt det. Det har sittet liksom på netthinnen hele tiden etterpå :ermm:

Lenke til kommentar
Hvorfor er alltid katter spesielt utsatt?

 

Så for noen år siden en tegnefilm for barn på Nrk på dagtid, der en ilter boxer drepte en stakkars katt på en svært brutal måte. Og det var liksom helt ok og bare moro det så det ut til. Skjønte ingenting jeg, og har aldri glemt det. Det har sittet liksom på netthinnen hele tiden etterpå :ermm:

Katter er spesielt utsatt fordi det er så mange av dem. Og små er de. Ikke vanskelig å drepe en katt liksom, mye vanskeligere å drepe en hund (så lenge du ikke har en chihuahua...)

Lenke til kommentar
Hvorfor er alltid katter spesielt utsatt?

 

Så for noen år siden en tegnefilm for barn på Nrk på dagtid, der en ilter boxer drepte en stakkars katt på en svært brutal måte. Og det var liksom helt ok og bare moro det så det ut til. Skjønte ingenting jeg, og har aldri glemt det. Det har sittet liksom på netthinnen hele tiden etterpå :ermm:

Katter er spesielt utsatt fordi det er så mange av dem. Og små er de. Ikke vanskelig å drepe en katt liksom, mye vanskeligere å drepe en hund (så lenge du ikke har en chihuahua...)

 

Og desto mindre burde det være å skryte av. Folk som skryter avat de har tatt livet av kattunger er noe sant dritt. De som har litt gangsyn, vet at katter har både personlighet og følsomhet. Flotte dyr er de, meget flotte

Skamme dere! :closedeyes:

Lenke til kommentar
Hvorfor er alltid katter spesielt utsatt?

 

Så for noen år siden en tegnefilm for barn på Nrk på dagtid, der en ilter boxer drepte en stakkars katt på en svært brutal måte. Og det var liksom helt ok og bare moro det så det ut til. Skjønte ingenting jeg, og har aldri glemt det. Det har sittet liksom på netthinnen hele tiden etterpå :ermm:

Katter er spesielt utsatt fordi det er så mange av dem. Og små er de. Ikke vanskelig å drepe en katt liksom, mye vanskeligere å drepe en hund (så lenge du ikke har en chihuahua...)

 

Og desto mindre burde det være å skryte av. Folk som skryter avat de har tatt livet av kattunger er noe sant dritt. De som har litt gangsyn, vet at katter har både personlighet og følsomhet. Flotte dyr er de, meget flotte

Skamme dere! :closedeyes:

Trodde det var allmennkunnskap jeg.

Lenke til kommentar

Å se en katt brenne er jo ikke særlig behagelig, men det påvirker meg akkurat lite som PETA sine videoer av griser som blir torturert. Greit nok det er ekkelt, men jeg har glemt det etter 2 sekunder.

 

Folk blir nok påvirket mer fordi en katteunge er søt, ser ikke at alle som hater torturering av katter plutselig blir med i PETA for å hjelpe alle mulige dyr som blir skadet.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...