quadra800 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Noen som husker NEDM? For de som ikke gjør det: http://wiki.ytmnd.com/NEDM For noen år siden var det en (idiot) som filmet at han satt fyr på en katt. Han postet videoen på Ogrish.org. Ogrish.org er kjent for sine usmakelige og umoralske saker og ting, men videoen fikk sinnet til å koke hos administratorene. IPen til opplasteren ble sporet, og han ble anmeldt. Det endte med at tenåringen meldte seg selv til politiet. Forkortelsen NEDM kommer av en kommentar fra en av forumbrukerne på Ogrish.org. "Okay Spotz. Since you do not "condone" burning kitten your sites have been 3'D until further notice. Still... nothing justifies 5'ing burning kittens. Not even Doom music." NEDM = Not Even Doom Music Musikk fra Doom 3 ble brukt som soundtrack i videoen. Personlig hater jeg dyremishandling! Hva med dere? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg hater det også, det er ikke noe poeng i å gjøre det ... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Men katter brenner jo så godt med all den myke pelsen! Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hver gang jeg ser noen som gjør dette, tar jeg saken i egne hender. Og gir samme mynt til personen(e) som utfører disse stygge handlingene! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 de er dritt kult Daniel Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nei, dyreplaging er ikke kult.. Personene som gjør sånt burde få tilbake med samme mynt.. Hadde jeg sett en fyr som tente på katter hadde jeg hatt null problemer med og tatt igjen.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 danilovic liker å tulle med folk. Nei, dyremishandling er ikke kult. Jeg vil ikke spøke med det engang. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg liker det selvfølgelig. Ingenting som å våkne opp til en svidd katt her og der på en søndags morgen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hvorfor er alltid katter spesielt utsatt? Så for noen år siden en tegnefilm for barn på Nrk på dagtid, der en ilter boxer drepte en stakkars katt på en svært brutal måte. Og det var liksom helt ok og bare moro det så det ut til. Skjønte ingenting jeg, og har aldri glemt det. Det har sittet liksom på netthinnen hele tiden etterpå Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hvorfor er alltid katter spesielt utsatt? Så for noen år siden en tegnefilm for barn på Nrk på dagtid, der en ilter boxer drepte en stakkars katt på en svært brutal måte. Og det var liksom helt ok og bare moro det så det ut til. Skjønte ingenting jeg, og har aldri glemt det. Det har sittet liksom på netthinnen hele tiden etterpå Katter er spesielt utsatt fordi det er så mange av dem. Og små er de. Ikke vanskelig å drepe en katt liksom, mye vanskeligere å drepe en hund (så lenge du ikke har en chihuahua...) Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 ok ser at jeg har vært i en dvale her.... når har det blitt kult å prøve å drepe katter? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Dyreplaging er IKKE kult! Hvordan definerer dere egentlig dyreplageri? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hvorfor er alltid katter spesielt utsatt? Så for noen år siden en tegnefilm for barn på Nrk på dagtid, der en ilter boxer drepte en stakkars katt på en svært brutal måte. Og det var liksom helt ok og bare moro det så det ut til. Skjønte ingenting jeg, og har aldri glemt det. Det har sittet liksom på netthinnen hele tiden etterpå Katter er spesielt utsatt fordi det er så mange av dem. Og små er de. Ikke vanskelig å drepe en katt liksom, mye vanskeligere å drepe en hund (så lenge du ikke har en chihuahua...) Og desto mindre burde det være å skryte av. Folk som skryter avat de har tatt livet av kattunger er noe sant dritt. De som har litt gangsyn, vet at katter har både personlighet og følsomhet. Flotte dyr er de, meget flotte Skamme dere! Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 er dyreplaging kult? hva slags spørsmål er det? Selvfølgelig ikke! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hvorfor er alltid katter spesielt utsatt? Så for noen år siden en tegnefilm for barn på Nrk på dagtid, der en ilter boxer drepte en stakkars katt på en svært brutal måte. Og det var liksom helt ok og bare moro det så det ut til. Skjønte ingenting jeg, og har aldri glemt det. Det har sittet liksom på netthinnen hele tiden etterpå Katter er spesielt utsatt fordi det er så mange av dem. Og små er de. Ikke vanskelig å drepe en katt liksom, mye vanskeligere å drepe en hund (så lenge du ikke har en chihuahua...) Og desto mindre burde det være å skryte av. Folk som skryter avat de har tatt livet av kattunger er noe sant dritt. De som har litt gangsyn, vet at katter har både personlighet og følsomhet. Flotte dyr er de, meget flotte Skamme dere! Trodde det var allmennkunnskap jeg. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Å se en katt brenne er jo ikke særlig behagelig, men det påvirker meg akkurat lite som PETA sine videoer av griser som blir torturert. Greit nok det er ekkelt, men jeg har glemt det etter 2 sekunder. Folk blir nok påvirket mer fordi en katteunge er søt, ser ikke at alle som hater torturering av katter plutselig blir med i PETA for å hjelpe alle mulige dyr som blir skadet. Endret 22. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Synes det er alt for lite! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Merkelig tråd... "er dyreplageri kult?" Ja kjempe KULT. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ok, jeg trykker på "Siste 24 timer" og finner øverst på lista "Tråden om katter" og deretter denne tråden Uansett, nei! Dyreplageri er veldig langt fra kult.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå