Gå til innhold

Nytt treff i Oslo lørdag 17. januar kl 17:00 [VIKTIG OPPDATERING I FØRSTEPOST]


ilpostino

Undersøkelse  

179 stemmer

  1. 1. Er du barsk nok til å stille på treffet i dress/kjole/penklær?

    • Ja
      95
    • Nei
      83


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, vikersund bor det bare mannfolk.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Vikersund

Vikersund er et større tettsted med bymessig bebyggelse som ligger i Modum kommune i Buskerud fylke. Tettstedet er administrasjonssentrum for Modum kommune, og har 2660 innbyggere. Tettstedet ligger i sørenden av Tyrifjorden, der Drammenselva dannes. Vikersund ligger tre mil sør for Hønefoss og fire mil nordvest for Drammen. Stamveien riksvei 35 passerer forbi Vikersund, mens Vikersund er tilknyttet Randsfjordbanen og Bergensbanen med Vikersund stasjon. Mellom Vikersund og Krøderen går Norges lengste museumsjernbane, Krøderbanen.

 

Vikersund er kanskje mest kjent for sin skiflygingsbakke, Vikersundbakken. Hoppbakken er verdens tredje største hoppbakke, og arrangerer jevnlig verdenscup i skiflyging. I 2012 blir VM i skiflyging arrangert i Vikersund.

 

Historisk har Vikersund vært en viktig i treforedling og papirindustrien. Tømmer ble fløtet på Tyrifjorden, og videre ut Vikerfossen og ned Drammenselva fra Vikersund. I dag er det største arbeidsgiverne i Vikersund Modum kommune, Modum Bad og entrepenørselskapet Albert Hæhre.

 

Modum kommune har mange kultur- og idrettsanlegg. I Vikersund ligger blant annet Vikersund hoppsenter med sju hoppbakker, en nihulls golfbane, alpinbakke og Modum Kulturhus.

 

Det bor bare mannfolk i Vikersund. Damer er en sjelden vare i Vikersund og de få som er der må fordeles på alle mannfolkene, flere ganger daglig for å opprettholde balansen.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Jeg kommer ikke. Blir litt for lav gjennomsnittsalder for min del.. :p Også er det slutten av måneden så kontoen begynner bli ganske tom. Men kanskje jeg svinger innom og tar ei øl eller no sånn..
Hey, come one da...du er en av den gamle horde jeg gjerne kunne ha tenkt meg til å møtt. Kommer du så kan en spandere på deg :p
Lenke til kommentar
Jeg kommer ikke. Blir litt for lav gjennomsnittsalder for min del.. :p Også er det slutten av måneden så kontoen begynner bli ganske tom. Men kanskje jeg svinger innom og tar ei øl eller no sånn..
Hey, come one da...du er en av den gamle horde jeg gjerne kunne ha tenkt meg til å møtt. Kommer du så kan jeg spandere på deg :p

 

Fixed :dremel:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...