Gå til innhold

Nytt treff i Oslo lørdag 17. januar kl 17:00 [VIKTIG OPPDATERING I FØRSTEPOST]


ilpostino

Undersøkelse  

179 stemmer

  1. 1. Er du barsk nok til å stille på treffet i dress/kjole/penklær?

    • Ja
      95
    • Nei
      83


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis MSg har rett i sine antagelser så slenger jeg meg på Peppes. Poenget med dette treffet er vel strengt talt ikke maten. Ihvertfall ikke i første rekke.

Msg er vell den eneste som har sagt noe imot TGI og? Såvidt jeg har lest så virker det som om de fleste her vill på TGI.

Lenke til kommentar

Hver eneste gang (og det er ganske ofte) jeg er på Friday's er støynivået på et slikt nivå at man må heve stemmen ganske høyt for å få snakket sammen. Dette gjelder både den ved Paleet og den på Aker Brygge.

 

Men for all del, ha det hvor dere vil..

Lenke til kommentar

Altså. Nå er det bestemt Peppes denne gangen. Noe småskummelt nede i Karl Johan sent en lørdagskveld, men vi blir vel en god del folk. Så det går vel helst bra. :)

 

De som absolutt vil på TGI, kan jo dra i gang ett eget uoffisielt treff senere. Hvor det allerede er bestemt at man reiser på TGI. Dog, hadde ikke hatt noe i mot om de ble med på Peppes også. :)

Lenke til kommentar

Nå er vel uansett ikke målet med treffet å drikke seg full, men å treffe andre forumbrukere? Hvis du har et så prekært behov for å drikke deg full for en billig får du kjøpe Seidel og sitte hjemme og pimpe, så kan vi andre kose oss med en eller to øl på Peppe's (og ikke Friday's) og sosialisere oss med de andre forumbrukerne.

 

Virket kanskje veldig sur og sarkastisk nå, men målet med treffet er nok en gang ikke fyll, men sosialisering med folk man "omgås" omtrent hver dag på nettet.

 

Edit: Ja, skjønte at du ikke hadde planer om å drikke deg full, men du skjønte poenget mitt? :thumbup:

Endret av MSg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ølet på Peppes er nok ikke av det billigste slaget. Nå er ikke jeg gammel nok til å ha så mye erfaring på det området, men jeg hadde ikke satset på å drikker meg full der, med tanke på lommeboka altså.

 

Så vidt jeg vet koster en 0,33l med Carlsberg 60,- på peppes, det er ihvertfall prisene sist jeg var innom Peppes i Ski.

Men det er mulig Oslo har andre priser...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...