Gå til innhold

Nytt treff i Oslo lørdag 17. januar kl 17:00 [VIKTIG OPPDATERING I FØRSTEPOST]


ilpostino

Undersøkelse  

179 stemmer

  1. 1. Er du barsk nok til å stille på treffet i dress/kjole/penklær?

    • Ja
      95
    • Nei
      83


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Set meg opp på kanskje. Hvis jeg kommer så kommer jeg i kilt og dressjakke.

:dribble: Vi må bare dra sammen.

 

Men ikke faen om jeg kommer i den helvetes kjole jeg har. Hater å gå med den, selv om den er dritfin. Hvis jeg absolutt må gå i noe pent så blir det et eller annet skjørt, men stemte nei på at jeg er barsk nok. Vi får se, er jo ikke sikkert jeg kommer at all.

 

Edit2: Jeg er DYPT skuffet. Hvorfor er jeg ikke satt opp på kanskje-lista? :(

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Så flott'a'gitt. Øller er fint!

Det er det!

 

Hmm, kanskje jeg skulle få meg meg Mimir og bli med deg på The Black Dahlia Murder etterpå..

Jeg synes det er en knakanes god idé! Det har seg sånn at jeg skal se oppvarmingsbandet også da. Så det kan hende jeg må gå littegranne tidligere enn ønskelig. :hmm:

 

Edit: I og med at jeg skal på TØFF konsert og må se TØFF ut så skal jeg kun ha på slips! Et såkalt pixelslips..

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Jeg synes det er en knakanes god idé! Det har seg sånn at jeg skal se oppvarmingsbandet også da. Så det kan hende jeg må gå littegranne tidligere enn ønskelig. :hmm:

 

Edit: I og med at jeg skal på TØFF konsert og må se TØFF ut så skal jeg kun ha på slips! Et såkalt pixelslips..

Gleder meg til å se det. Viktig å se TØFF ut på TØFF konsert.

 

Gå tidligere ja.. Får vel kanskje gå greit det da.

 

Siden Mathiasbassen kommer, så skal jeg nok vie litt tid til dere.

Wee!

Endret av MSg
Lenke til kommentar
Jeg kommer kanskje! Mimir har en jobb med å overtale meg. Skal på konsert samme kvelden, men ikke før senere.

 

You'll be there. :ph34r:

 

Mimir stiller i joggebukse, og jeg selv kommer med joggebukse og blazer..

 

Like I said; joggedress er også dress. Stiller i joggebukse og bar overkropp.

 

Får lov av meg ;) Hadde igrunn tenkt til å ta en selv, siden Mimir skal kjøre meg hjem etterpå uansett :!:

 

Kan jo ta en 7-8 jeg også. Klarer fjellsvingen-lignende bragder likevel. :ph34r:

 

WTF jeg kommer til å være to måneder unna voksenbordet. URETTFERDIG. Jeg stiller forresten i kjole uansett. Pingler.

 

Du må bare smiske litt. :fun:

 

I og med at jeg skal på TØFF konsert og må se TØFF ut så skal jeg kun ha på slips! Et såkalt pixelslips..

 

:dontgetit:

 

Hva faen skjer med Onyx da? Han lovet meg. :cry:

Lenke til kommentar
You'll be there. :ph34r:

Ojee..

 

Like I said; joggedress er også dress. Stiller i joggebukse og bar overkropp.

Sweet.

 

Kan jo ta en 7-8 jeg også. Klarer fjellsvingen-lignende bragder likevel. :ph34r:

Haha, ja.. Men å rygge uten å vrenge av døra har du værre for..

 

Hva faen skjer med Onyx da? Han lovet meg. :cry:

Skuffa selv..

 

 

Dette var innlegg nummer 666 btw.. :ph34r:

Endret av MSg
Lenke til kommentar
WTF jeg kommer til å være to måneder unna voksenbordet. URETTFERDIG. Jeg stiller forresten i kjole uansett. Pingler.

 

Voksenbordet er uansett ikke noe morsomt. Det var ganske tydelig at DJ_Dark hadde umåtelig lyst til å flytte seg over til barnebordet, han kunne ikke for å ikke se ut som en umoralsk gris.

Lenke til kommentar
WTF jeg kommer til å være to måneder unna voksenbordet. URETTFERDIG. Jeg stiller forresten i kjole uansett. Pingler.

 

Voksenbordet er uansett ikke noe morsomt. Det var ganske tydelig at DJ_Dark hadde umåtelig lyst til å flytte seg over til barnebordet, han kunne ikke for å ikke se ut som en umoralsk gris.

Snakker du om? Voksenbordet eier. I alle fall når jeg og Jesper begynner å snakke om events vi har vært på :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...