zabicrysis Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 hei folken jeg har en ople astra 92 model og har et problem med bremsen. problem er når jeg skal bremser så rister bilen:D Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Mest sannsynlig har du kast i bremseskiver. Bytt disse. Lenke til kommentar
zabicrysis Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Mest sannsynlig har du kast i bremseskiver. Bytt disse. takk for svaret men jeg har gjort det også Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Rister det bare i rattet eller hele bremsen? Er det i hele er mest sannsynlig de bakre bremsene. Husk også at slitne foringer og ledd i forstilling/bakstilling kan gi samme symptomer ved nedbremsing. Lenke til kommentar
zabicrysis Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Rister det bare i rattet eller hele bremsen? Er det i hele er mest sannsynlig de bakre bremsene. Husk også at slitne foringer og ledd i forstilling/bakstilling kan gi samme symptomer ved nedbremsing. det rister irattet Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Så siden du allerede har skifta skiver, så ville jeg sjekke foringer og ledd i forstillinga. Sjekk også at caliperne fungerer som de skal også Lenke til kommentar
zabicrysis Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Så siden du allerede har skifta skiver, så ville jeg sjekke foringer og ledd i forstillinga. Sjekk også at caliperne fungerer som de skal også skal gjør det jeg takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå