Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Paypal og overføring av penger

Scrim

Anbefalte innlegg

Jeg har fått inn 600 kroner på min paypal konto, og ville overføre dem til vanlig konto. Jeg googlet litt rundt, og fant svaret et sted at man skulle bruke "savings", og etter å ha fullført tranaksjonen så har jeg vært enda mer på nett, og funnet ut at andre mener at man skal bruke checking. Men jeg får det inn uansett? Som bank har jeg valgt sparebank1, men er det ille at jeg har huket av på savings istedenfor checking, hvilken er riktig å bruke?

Jeg går utifra at det verste som skjer er at pengene havner tilbake på paypal kontoen, de blir jo ikke "borte". :)

Er det noen som vet noe?

Hva er det verste som kan skje, at pengene havner tilbake på paypal kontoen, eller hva? Det her er en hastsak. :)

Endret av Scrim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

34 som har sett, men ingen som vet noe, og nå begynner jeg å bli litt bekymret.

Transaction Details

Withdraw Funds to a Bank Account (Unique Transaction ID #*******)

Transfer to:

Bank Account

Total Amount:

-579.80 NOK

Fee:

0.00 NOK

Total:

-579.80 NOK

Date:

Nov. 21, 2008

Time:

17:04:05 PST

Status:

Completed

Subject:

Bank Account

Transfer from:

sparebank1 Savings (Norway) xxxxxx******

Jeg har logget meg inn i nettbank, men de har fortsatt ikke dukket opp selvom status er completed, hva skjer? Eller er det noe som kan skje, at det kan ta enda lenger tid før de dukker opp?

Lenke til kommentar

Og hvem har sagt at jeg ikke har tatt meg tid til å lese? Slutt å anta ting. Det står faktisk at det kan ta 5-7 dager, jeg kan engelsk. Det jeg ikke var 100% sikker på var om det kom til å bli noe kluss fordi jeg valgte savings account istedenfor checking account. :p

Lenke til kommentar

Dette kommer nok av at amerikanerne skiller mellom savings account som er sparekonto (også brukskonto) og checking account som er en sjekk-konto. Er utsikker på hvilke konsekvenser det får å velge feil her, men tror det er lite. Men uansett ville jeg sagt at det er mer naturlig å velge savings.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...