Gordion Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hei. Lurer på om noen kunne hjulpet meg med å finne ut hvilken mp3-spiller jeg skal ønske meg til jul Krav: - Maks 1000kr - Standard overføringskabel - Minimum 4GB flash - Gode menyer - God lyd - Relativt liten Noen? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Kanskje en Sony Walkman NWZ-E438F 8GB? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Kanskje en Sony Walkman NWZ-E438F 8GB? den har da for f ikke vanlig overføringskabel Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Så ikke det. Men resten av punktene har den. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Relativt viktig det punktet der faktisk. Har en iPod og den har som kjent ikke standard usb-mini, men Apples sære inngang. Den har iallfall ikke samme kvalitet som usb-mini, for den har blitt ødelagt... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ta en titt på Cowon i7. Tror den skal passe fint =) Mr Ødegård er nok mer skolert på dette området. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hva med den nye 8 GB versjonen av Sandisk Sansa Clip? Mener at den skal komme ganske snart nå. Etter det jeg har sett bruker den standard USB-plugg, er veldig liten i størrelse og har eksepsjonellt god lyd. Menyen er kanskje ikke verdens beste, men den er langt ifra dårlig. Uansett, du vil neppe finne noe bedre til det budsjettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå