Gå til innhold

BK : en tiger på tanken..

Anbefalte innlegg

Vi tester ett reptil til - også denne gang en gekko. Men en litt annen type og setting denne gang. Denne gekkoen er en Goniurosaurus luii - også kalt Kinesisk tigergekko.

Noen etterlyste en annen bakgrunn på forrige bilde :) Vær så god - orka ikke fjerne logoen, så jeg får be dere se bort fra den..

Ett forsøk på å få frem detalsjene og fargene i dyret.

post-102966-1227369718_thumb.jpg

Exif :

Nikon D300

Nikon AF-S 60mm f/2.8 Macro

1/125

f/16

ISO 200

2 eksterne blitser med softboks (overeksponerte på bakgrunn)

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Ikke så mye annet å si enn at jeg ønsker skarpet på hele kisen i stedet for kun fremre. Ellers har jeg ikke så mye å utsette på bruk av blits og komposisjon.

Lenke til kommentar
Ikke så mye annet å si enn at jeg ønsker skarpet på hele kisen i stedet for kun fremre. Ellers har jeg ikke så mye å utsette på bruk av blits og komposisjon.

ja, ideelt sett så skulle det jo vært større dybde - men som du ser av blenderen som er brukt så lar det seg vanskelig gjøre

Jeg har mye å utsette på eh.... hva dyret er plassert på, tekstil eller lign, man ser mønsteret under.

For det andre ser han/hun sint ut... Make him/her happier, dette hadde hjulpet, tror jeg :D

Ja, det med underlaget er jeg enig med deg i. Men det ble brukt det som var tilgjengelig (en rullegardin :) ) - Så med tanke på utgangspunket så er jeg fornøyd.

Ang hvordan den ser ut... den ser ut som den ser ut !

Lenke til kommentar

ja, ideelt sett så skulle det jo vært større dybde - men som du ser av blenderen som er brukt så lar det seg vanskelig gjøre

Jeg har mye å utsette på eh.... hva dyret er plassert på, tekstil eller lign, man ser mønsteret under.

For det andre ser han/hun sint ut... Make him/her happier, dette hadde hjulpet, tror jeg :D

Ja, det med underlaget er jeg enig med deg i. Men det ble brukt det som var tilgjengelig (en rullegardin :) ) - Så med tanke på utgangspunket så er jeg fornøyd.

Ang hvordan den ser ut... den ser ut som den ser ut !

Jammen krypet ser jo så sint ut :p. svært få vil gi god karakter til et/en motiv som ser sint ut:D (helgehumor, skjønnar du )

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jah skulle du ha sett gett. Desverre litt for skjeldent jeg ser på exif i bk. Går som oftest rett på bildet =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...