Thor Håkonsen Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Vi tester ett reptil til - også denne gang en gekko. Men en litt annen type og setting denne gang. Denne gekkoen er en Goniurosaurus luii - også kalt Kinesisk tigergekko. Noen etterlyste en annen bakgrunn på forrige bilde Vær så god - orka ikke fjerne logoen, så jeg får be dere se bort fra den.. Ett forsøk på å få frem detalsjene og fargene i dyret. Exif : Nikon D300 Nikon AF-S 60mm f/2.8 Macro 1/125 f/16 ISO 200 2 eksterne blitser med softboks (overeksponerte på bakgrunn) Endret 22. november 2008 av ThorEH Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ikke så mye annet å si enn at jeg ønsker skarpet på hele kisen i stedet for kun fremre. Ellers har jeg ikke så mye å utsette på bruk av blits og komposisjon. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg har mye å utsette på eh.... hva dyret er plassert på, tekstil eller lign, man ser mønsteret under. For det andre ser han/hun sint ut... Make him/her happier, dette hadde hjulpet, tror jeg Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Ikke så mye annet å si enn at jeg ønsker skarpet på hele kisen i stedet for kun fremre. Ellers har jeg ikke så mye å utsette på bruk av blits og komposisjon. ja, ideelt sett så skulle det jo vært større dybde - men som du ser av blenderen som er brukt så lar det seg vanskelig gjøre Jeg har mye å utsette på eh.... hva dyret er plassert på, tekstil eller lign, man ser mønsteret under. For det andre ser han/hun sint ut... Make him/her happier, dette hadde hjulpet, tror jeg Ja, det med underlaget er jeg enig med deg i. Men det ble brukt det som var tilgjengelig (en rullegardin ) - Så med tanke på utgangspunket så er jeg fornøyd. Ang hvordan den ser ut... den ser ut som den ser ut ! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Ikke så mye annet å si enn at jeg ønsker skarpet på hele kisen i stedet for kun fremre. Ellers har jeg ikke så mye å utsette på bruk av blits og komposisjon. ja, ideelt sett så skulle det jo vært større dybde - men som du ser av blenderen som er brukt så lar det seg vanskelig gjøre Jeg har mye å utsette på eh.... hva dyret er plassert på, tekstil eller lign, man ser mønsteret under. For det andre ser han/hun sint ut... Make him/her happier, dette hadde hjulpet, tror jeg Ja, det med underlaget er jeg enig med deg i. Men det ble brukt det som var tilgjengelig (en rullegardin ) - Så med tanke på utgangspunket så er jeg fornøyd. Ang hvordan den ser ut... den ser ut som den ser ut ! Jammen krypet ser jo så sint ut . svært få vil gi god karakter til et/en motiv som ser sint ut:D (helgehumor, skjønnar du ) Endret 22. november 2008 av Inc Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ikke så mye annet å si enn at jeg ønsker skarpet på hele kisen i stedet for kun fremre. Ellers har jeg ikke så mye å utsette på bruk av blits og komposisjon. ja, ideelt sett så skulle det jo vært større dybde - men som du ser av blenderen som er brukt så lar det seg vanskelig gjøre Jah skulle du ha sett gett. Desverre litt for skjeldent jeg ser på exif i bk. Går som oftest rett på bildet =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå