Olefn Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Skal ha nye grussko til vintersesongen. Har sett på disse(bildet). Er de veldig store i str? Bruker str 39 til vanlig men ska ha de til vintern og kommer til å bruke en tykk sokk. Ulvang eller noe. Bør jeg kjøpe str 40? Noen som har peiling? Er disse noe gode å spille med? Er dempingen grei? Har problemer med ryggen og trenger gode sko med bra demping. Hva anbefales shoo? Endret 22. november 2008 av TheLittleBoy Lenke til kommentar
Kani Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) I Predator Powerswerve måtte jeg ha størrelse 44 (bruker 43 i vanlige sko, men de fikk jeg ikke på foten). De er ganske små i størrelsene. Hvis du bruker 39 i vanlige sko, bør du nok gå for 40, om ikke et halvt nr til (det forutsetter at de er lik Powerswerve i størrelsen da. Har ikke prøvd akkurat disse). Når det gjelder demping, så finner du nok ikke grussko som er veldig mye bedre enn disse. Du kan jo eventuelt legge i en spesialsåle. Endret 22. november 2008 av Kani Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå