Gå til innhold

Laptop til skole "og litt sånt"

Anbefalte innlegg

Ser etter en laptop som skal brukes for det meste på skole, men som må kunne dra CS3 også. Ser etter noe som koster en 3-4000, og bør ha bluetooth. Eneste virkelige krav, *blush*, er at dekselet må være svart. Noen som har noen anbefalinger? Har sett litt rundt, men vet ikke helt hva jeg skal gå for, spesielt er det vanskelig for meg å fastslå om jeg kan kjøre CS3 i dugelig kvantum på dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har meget godt erfaring med HP 6715b og bruk av cs3 pakken på maskinen.

Selve maskinen er en god all bruks maskin. Greit den er ikke så fin og se på etter som at den er ment for bedrifter og denslags. Men den støtter det meste. Men mangler også webcam vis du ville hatt det.

Men den er nokk litt dyrere enn hva du krevde av prisen.

Endret av EX-adrin
Lenke til kommentar
de fleste maskiner klare cs3 pakken. Men de drar det ikke likke godt. Den lenovoen vil greie det helt greit vil jeg påstå.

jeg har lenovo n200 3000 med 320 gb hdd som er 7200 rpm på 3 gb ram og windows xp pro sp3 på med HELE cs4 pakken. den drar den lett uten problemer.

Lenke til kommentar
Takk for hjelp! Tror jeg går for den.

Er ikke dette den samme? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=100204

Synes den andre var litt mørkere.

Hei !

Det er samme modellen.

Jeg tror den støtter 4 (2 * 2 GB) RAM totalt ikke 3 som flere butikker sier. Jo mer RAM jo bedre for CS..

Til Danielsm: I den tredje linken er det 1 GB orginalt og du får 1 til totalt 2 GB "Leveres med 1 GB ekstra minne for totalt 2 GB"

Uansett er Mpx billigere ...

M.v.h.

Jan M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...