Gå til innhold

100% feilfri telefon. en mulighet?

saivert

Anbefalte innlegg

Er nå ganske lei mobiler som har feil. F.eks starter på nytt av seg selv mens du er i samtale eller gjør andre ting. Har et lass med unødvendig funksjonalitet som påvirker stabiliteten i negativ retning.

Finnes det en 100% feilfri telefon i dag? Er det en mulighet?

Jeg har foreløpig en Motorola L6. Riktignok en gammel telefon og bare med VGA kamera. Selv den har en tendens til å ta en omstart en gang iblant uten noen forklaring på hvorfor.

Jeg har lyst på en god musikkmobil, men vil ikke satse pengene mine på noe makkverk som det er så mye av nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer aldri til og komme en 100% feilfri telefon eller andre produkter for den saks skyld.

Naturligvis kan enkelte telefoner/ de fleste være feilfrie men noen kommer det uansett til og være feil på.

Du har lyst på ny musikkmobil? Ta en titt på Nokia 5310, hørt mye bra om den :)

Lenke til kommentar

Som perpyro sier, så var det annerledes før!

Men jeg har for Øyeblikket en Nokia E71, og det er den mest stabile telefonen jeg har hatt til nå, og jeg har hatt Mange telefoner! Bytter stort sett hver 2.måned, og tester ut mye forskjellig, og E71 overrasker meg positivt mtp på stabilitet!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Min erfaring er at telefoner med OS er de verste, for eksempel har samtlige symbian mobiler jeg har hatt brutt sammen totalt.

Kjenner ikke så mye til windows mobile telefoner, men regner med det er det samme der.

Det som er litt rart er at når en kunde kjøper en telefon så dukker de første problemene opp ofte etter kun minutter.

Det betyr at de må ha omtrent null kvalitetskontroll, at de aldri sjekker telefonene før produksjon, og at produksjonen er svært ustabil.

Har selv gått over til enklere mobiler uten OS men som er stabile og fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...