Inc Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Bildeserie fra skauen. Ikke akkurat den beste bokeh`n og objektivet jeg dro med meg ut, men men. Hadde emne "Hedding towards..." som inspirasjon. Se og ha det gøy tolke disse bildene dere Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg velger å ta emnetittelen til hjelp når jeg tolker disse bildene. Det første får det til å gå kaldt nedover ryggen på meg da jeg får inntrykk av at det er "blokkert" i enden. Det er den veien man skal (over vannet), men skogen sperrer på andre siden. Var en liten skuffelse når jeg la merke til veien på venstre side. Det andre bildet gir meg noe av den samme følelsen. Hvilken vei skal man velge? Sitter igjen med følelsen av at det går galt hvis man velger feil. Fryktelig galt. Når det gjelder det tredje bildet så føler jeg at man står overnfor et viktig valg. Er dette skiltet et tegn? Gå tilbake? Ta risken og gå videre? Hvem sine fotspor er det vi ser? osv. osv. Føler at dette bildet har en klar sammheng med nr. 2. Det siste vil jeg ikke si noe om da jeg ikke får noen umiddelbare assosiasjoner. Valgte å ikke kommentere noe annet enn stemningen og betydningen. Resten får noen andre ta seg av. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Hehe, artig tolkning . Det siste er tatt rett fra ordets rette forstand, nemlig "på vei" (jeg står på en vei altså) og "mot" Takk for din interesse edit: Når det er sakt så la jeg ikke så stor vekt på å få det teknisk riktig, men mer heller mot det tankerette. Endret 22. november 2008 av Inc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå