KenBjork Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Bare hvis tv`n får en "feil" innen garanti-tiden. Dessuten så er det så vanvittig prisforskjell fra eks komplett vs expert, at det er bortimot nesten ikke forsvarbart mener jeg da. Men det er min mening da. Eks: Samsung 46" LCD-TV LE46A656 1920 x 1080 Full-HD,4xHDMI,50000:1,100Hz Komplett pris pr.dd kr 12.590,- LE46A656A1FXXC Expert pris pr.dd kr 17.999,- LE46A656A1FXXE (nordisk utgave) Så kjøp av kjent stor nettbutikk så skal ikke dette være noe problem det. Og spar penger. jaja "nettbutikken kan gå konk" men det er unødvendig kommentar i videre innlegg Endret 25. november 2008 av KenBjork Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Bare hvis tv`n får en "feil" innen garanti-tiden. Dessuten så er det så vanvittig prisforskjell fra eks komplett vs expert, at det er bortimot nesten ikke forsvarbart mener jeg da. Men det er min mening da. Eks: Samsung 46" LCD-TV LE46A656 1920 x 1080 Full-HD,4xHDMI,50000:1,100Hz Komplett pris pr.dd kr 12.590,- LE46A656A1FXXC Expert pris pr.dd kr 17.999,- LE46A656A1FXXE (nordisk utgave) Så kjøp av kjent stor nettbutikk så skal ikke dette være noe problem det. Og spar penger. jaja "nettbutikken kan gå konk" men det er unødvendig kommentar i videre innlegg Vel da kan vi vel avslutte med det jeg skrev før diskusjonen tok helt av.. Kjøp av Komplett det er en veldig solid nettbutikk som ikke riskerer å gå konkurs Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Flott at vi er enige da Men ellers så er det jo greit å diskutere dette da. For kan nok være endel som ikke vet dette. Helt stø er vel sikkert ikke jeg heller :!: Men det tok av litt en stund ja Lenke til kommentar
Johannne Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Takk til alle! En herlig og lærerik debatt! Lenke til kommentar
JonAasen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Hardware.no har nylig Norges billigste nettbutikker, som kan være et godt sted å finne gode og trygge nettbutikker hvor det lønner seg å handle. Les dog kommentarene før du går for førsteprisvinneren, Pixmania. Edit: Beklager, skrev først beste butikker, men mente selvsagt billigste, som Zeph har påpekt. Takk. Endret 29. november 2008 av Blackrave Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hardware.no har nylig Norges beste nettbutikker, som kan være et godt sted å finne gode og trygge nettbutikker hvor det lønner seg å handle. Les dog kommentarene før du går for førsteprisvinneren, Pixmania. Faen...Opera kræsja og masse info forsvant. FEÆ#R#%IU"¤)%T U"¤T)Y rgy635 356342%#!¤)((#)¤(# FJØAN! Uansett, det er ikkje snakk om BESTE, men BILLIGASTE nettbutikk der du lenker til. Dei går kun etter pris på vare i sortimentet. Høg fraktpris (pixmania) kan gjere det dyrare enn andre plasser, sjølv om det ikkje ser sånn ut. Bruk denne lista: https://prisguiden.no/shop_list.php Der har du ein totalkarakter, antall erfaringer, kan lese dei alle saman og sjå snittkarakter dei siste 6 mnd eller totalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå