Alliha Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) eg har lasta ned ein plugin til XP som oppdaterer remote desktop. http://support.microsoft.com/kb/925876 dette gjer at eg kan koble meg frå XP til vista, men ikkje omvendt... nokon som har idèar om kva som kan var gale, evt. løysningar? edit: når eg prøve å gå frå vista til XP, får eg denna feilmeldinga: This computer cant connect to the remote computer. Try connecting again, if the problem continues contact the owner of the remote computer or your network administrator Endret 22. november 2008 av alliha Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hvilken utgave av XP er det du har da? Vist det er Home utgaven så virker ikke RDP der. Søk på google etter XP home RDP hack. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 prøvde logmein. likte det Lenke til kommentar
1915 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 det er bra. det er enkelt, gratis og bra Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 LogMeIn var helt supert! Digger det!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå