Seian Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg skal ha to skjermer på liksom. Grafikk kort: nVidia GeForce 4 Ti4200 Men da jeg akkurat skulle plugge inn, merket jeg at den kabelen passet ikke inn i den utgangen. Må jeg ha et adapter eller noe ? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Den ene utgangen er sikkert en DVI-utgang. (som brukes til LCD-skjermer). Alt du trenger er en DVI->VGA adapter antar jeg. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg fikk iallfall en sånn adapter sammen med skjermkortet (gainward geforceti4200 golden sample ).. skaffer du deg en sånn, eller leter frem din (hvis du også fikk med) .. funker det som fjell å koble til en skjerm til. Lenke til kommentar
Lemric Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Høres ut som at du trenger et adapter ja... Dette skulle dog ha fulgt med skjermkortet... De er ganske dyre å kjøpe separat... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Høres ut som at du trenger et adapter ja... Dette skulle dog ha fulgt med skjermkortet... De er ganske dyre å kjøpe separat... Er ikke alle skjermkort der dette følger med, og det er kjipt, for som du sier, de er ikke billige separat. AtW Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Fant ikke et sånt adapter nei. Men vet dere hvor jeg kan kjøpe det ? Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Det finnes på komplett, men som allerede nevnt, prisen er relativt stiv. Kjøpte selv en slik på komplett, og det kosta 300 spenn :/ Riktignok er dette en god stund siden nå... Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Her har du en: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå