christer-R Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Vel, jeg har et lite problem med valg av antrekk til et ball jeg skal på i nærmeste fremtid. Hadde på meg vest, slips, skjorte og dressbukse i fjor, og vil derfor velge noe nytt i år. Dress utgår forresten, det bruker jo alle sammen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Bunad Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 22. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Bunad Det har jeg dessverre ikke. Jeg skal ha dette i garderoben en eller annen gang, men når det blir- er uvisst. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Her har du noen eksempler: Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Lurer på det samme, har sko, og bukse, tror jeg skal ha skjorte, vest og slips. Lenke til kommentar
Krakknisse Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Om ein ikkje skal ha på seg dress, tek ein på seg livkjole eller smoking. Men siden det her sikkert er snakk om ungdomsskule- og/eller videregåande skule-ball der ingen kan kle seg pent speler det ikkje så stor rolle. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 23. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Om ein ikkje skal ha på seg dress, tek ein på seg livkjole eller smoking. Men siden det her sikkert er snakk om ungdomsskule- og/eller videregåande skule-ball der ingen kan kle seg pent speler det ikkje så stor rolle. Det dreier seg om vgs-ball. Nei, det er derfor jeg skal gjøre det. Jeg klarte det i fjor, men i år er jeg tom for ideér! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Gå i dress. Finn heller en fresh skjorte/slips combo. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 27. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Antrekket er valgt! Fant ut at det var halv pris på dressmann på Tirsdag, så det ble en ganske mørk, grå dress. Planen er å ha svart skjorte og hvit slips under, men det er enda ikke avgjort. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Dress utgår forresten, det bruker jo alle sammen. Beklager, men det var en av de mest latterlige uttalsene jeg har sett.. Og de som anbefalte livkjole eller smoking, det er altfor formelt for et skoleball. Sort skjorte og hvit slips = danseband Bruk omvendt Endret 27. november 2008 av Homme Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Har du som mål å skille deg ut, kan du vel likesågodt kle deg ut som en klovn? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Sort skjorte og hvit slips = dansebandBruk omvendt Enig. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 29. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Sort skjorte og hvit slips = dansebandBruk omvendt Enig. Uenig. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Dress med barskt magebelte, hvertfall hvis du er litt stor. Eller hvit dress med en gigantisk kåpe, og stylish flosshatt. Eller bare vanlig dress Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 29. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Bare legg til en vest?Og ja, hvit skjorte og sort slips ser mye bedre ut. Kan jo kjøre Blues Brothers stil Vel, jeg synes hvit skjorte og svart slips er veeeeldig oppbrukt, så det gidder jeg ikke. Hadde dressen vært litt lysere i fargen hadde det kanskje blitt noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Mine innlegg* Har snart ball vi også. påtopic: Jeg har alltid brukt vanlig sjorte+dressjakke ol.. Har også lyst på noe "annet" i år. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Sort skjorte og hvit slips = dansebandBruk omvendt Enig. Uenig. Slenger meg på som UENIG der jeg også! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Vel, jeg synes hvit skjorte og svart slips er veeeeldig oppbrukt, så det gidder jeg ikke. Hadde dressen vært litt lysere i fargen hadde det kanskje blitt noe annet. En slik klassiker kan ikke bli oppbrukt. Kan du ikke freshe det opp med mansjettknapper, bukseseler og vest? Så slipper du å se ut som en forvirra bygdetulling. Endret 29. november 2008 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå