Dan-Ove Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hei alle sammen.. Jeg prøver å sette opp phpnuke, men jeg sliter med å sette opp databasen.. Har søkt litt på forumet og seff google, men det står bare dropp nuke.sql inn i myadmin hos hosten, men det skjønner jeg ikke hvordan jeg gjør.. Må man skrive inn hvert enkelt table ( eller hva det er) eller er det en enklere måte?? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Du trenger bare å starte installasjons scriptet, så lager den databasen og alt for deg automatisk Lenke til kommentar
Dan-Ove Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Har prøvd å starte config, men får bare denne: Fatal error: Call to undefined function: message_die() in /home/fylleangst/www/nuke/html/db/db.php on line 88 Lenke til kommentar
JonV Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Har prøvd å starte config, men får bare denne: Fatal error: Call to undefined function: message_die() in /home/fylleangst/www/nuke/html/db/db.php on line 88 Får akuratt den samme meldinga på siden jeg driver og setter opp men da med linje 94 isteden. noen gode råd ? http://winxp.thesecond.net Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 sett opp databasen manuelt. Jeg har aldri fått den til å sette det opp automatisk før. Skaff dere tilgang til phpmyadmin, tøm hele databasen (hvis den ikke brukes til noe annet selvsagt), og last inn filen db.php (/html/db/db.php). Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Selv bruker jeg MySQL Front. Syntes denne er bedre enn phpmyadmin. Foretrekker å slippe web-grensesnitt der det er mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå