Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Regjeringens oppgaver. Trenger tips

Anbefalte innlegg

Jeg skal skrive en oppgave på skolen der jeg drøfter regjeringens oppgaver. Om de har for mye oppgaver eller for lite oppgaver osv. Også skal jeg etterpå begrunne hvorfor jeg mener det.

Har noen et tips hva mer jeg kan skrive om? Har skrevet alle oppgavene til regjeringen inn på Word, men har litt problemer med å drøfte dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal skrive en oppgave på skolen der jeg drøfter regjeringens oppgaver. Om de har for mye oppgaver eller for lite oppgaver osv. Også skal jeg etterpå begrunne hvorfor jeg mener det.

Har noen et tips hva mer jeg kan skrive om? Har skrevet alle oppgavene til regjeringen inn på Word, men har litt problemer med å drøfte dem.

Bra gjort å ha fått alle oppgavene inn i word.

Jeg tror jeg ville ha begynt å se på oppgavene og tenkt "hva skjer hvis ikke regjeringen tar hånd om dette, hvem andre skulle gjøre det, hva hvis ingen gjør det?"

Eksempel: Regjeringen bevilger penger og styrer omfanget av oppgavene. Hva hvis det ikke bevilges penger til politi og vi får et samfunn med vektertjenester? Hva hvis det ikke er midler til aktivitet i kredittilsynet eller konkurransetilsynet; økonomisk liberalisme? :hmm:

Dette var bare et lite innspill. Hva slags fag er oppgaven til, og hvilket klassetrinn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...