KNB Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Du kan barre pusse av overflaterusten. Men husker ikke helt hva en ny en koster. Men tviler litt på at en 05 coil passer på en 03 model. Yamaha forandret DT'ene sine i 2004. Lenke til kommentar
xchrisx Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Du kan barre pusse av overflaterusten. Men husker ikke helt hva en ny en koster. Men tviler litt på at en 05 coil passer på en 03 model. Yamaha forandret DT'ene sine i 2004. Var det jeg trodde Lenke til kommentar
xchrisx Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Vis det ikke er coilen hva skal jeg gjøre da? Og skal rense forgasseren tenkte jeg er det vanskelig? og hvordan skal jeg gjøre det? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Skru forgassern ifra hverandre og legg den i bøtte eller lignende med bensin i over natta. Er ikke sikker på om du trenger skru ifra hverandre hele forgassern, men ta ihvertfall de større delene så bensinen får komme skikkelig til. Lenke til kommentar
xchrisx Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Ok så det er ikke vits å kjøpe forgasser rens? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Funker bra med bensin. Lenke til kommentar
xchrisx Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Ok for jeg kan ikke nå lengre skjønne noe annet enn at det må være drit i forgasser pga jeg ikke får start. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ikke bare la den lige i bensin, blås gjennom med trykkluft. Skru ut alle dysene (2 eller 3) og fysisk stikk noe gjennom, ikke bare blås. Ta en tynn metalltråd eller lignende. Lenke til kommentar
xchrisx Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Fikk start på den Rensa forgasseren å da startet den Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 husk å rens forgasseren en gang i året nå. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 husk å rens forgasseren en gang i året nå. If it ain't broken, don't fix it Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kannebensin er fyfy! Har det ligget en stund i variert temperatur så kan det bli kondens! Lenke til kommentar
KNB Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kannebensin er slettes ikke fyfy, men som du sier. Men du har rett, hvis den har ligget en stund kan det oppstå kondens, men vanligvis så bruker folk bensinen de har på kanna ganske kjapt. Rekner eg meg?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå