Rice Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Heisann Er det noen som har noen tips om hvilken kjøreskole jeg skal velge, skal ta førerkort klasse B (personbil), helst i Stavanger. Kanskje noen som har tatt sertifikatet i Stavanger kan hjelpe meg. MVH RICE Endret 22. november 2008 av Rice Lenke til kommentar
Star Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Jeg tok på Thorleif Olsen ( er sammen med Stavanger sjåførskole og Våland ) - Kjørelærerene var hyggelige og det var ikke så EKSTREMT mange som tok opplæring samtidig, som var tilfellet på en del andre skoler i området.. edit: litt linker Thorleif Olsen Stavanger Sjåførskole Skagen Trafikkskole Haugland Trafikkskole Sandanger Trafikkskole Første tre har jeg personlige gode erfaringer med - to siste har jeg hørt mye bra om Lykke til! Endret 22. november 2008 av Star Lenke til kommentar
Rice Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 takk for godt svar Lenke til kommentar
brukerrrr Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Anbefaler på ingen måte noen å bruke Thorleif Olsen. Amatørmessig og ukonsekvent opplegg Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg brukte Bil og MC skolen. Er veldig fornøyd med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå