Gå til innhold

Guns N' Roses Chinese Democracy

gnrlover

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte veldig kjapt gjennom og førstintrykket er helt grusomt. Synes det høres industrielt og syntetisk ut. Tunge gitarriff, doblet med bass, ispedd noen guitar-sweeps med synthriff i bakgrunnen har jo absolutt ingenting med G'N'R å gjøre! Hvorfor heter da bandet G'N'R? Som noen nevnte: Velvet Revolver er mye mer G'N'R enn dette.

Skal høre gjennom skikkelig før jeg sier mer og det kan hende at jeg kommer til å like plata som en helt selvstendig skive, uten noen som helst sammenheng med G'N'R.

Lenke til kommentar

Chinese Democracy er ikke G'N'R. No way. Slash har ikke den litt bluesy og catchy gitarspillingen sin med i bildet. Det blir som Dire Straits uten Mark Knofler. Det går ikke.

Jeg har hørt igjennom albumet et par ganger og kan lett si at det er et godt album fra en hvilken som helst artist, men det er ikke Guns. Guns er døde, det har de vært siden Use Your Illusion-platene.

Lenke til kommentar

Plata er bra, trodde faktisk stemmen til Axl skulle være verre enn dette, men hørtes ut som gode gamle Axl Rose. Sangene er ikke for korte, og heller ikke for lange (Dream Theater er visst god på alt for lange sanger, har jeg hørt)

MEN!!! Ingen av gitar soloene er legandariske, du går ikke å nynner på noen av dem, absolutt nada! Langt opp til Slash kvalitet ja, det kan en godt si.

Gamle Guns N' Roses var flink med soloer i alle sanger, pluss at sangene fenger.

Nye Guns N' Roses er flink med gode sanger, men ingen merkbare soloer.

Lenke til kommentar

Godt nytt uavhengig av om man liker CD eller ei!

The Loudness War Is Over - If We Want It

The Loudness Wars are over. The tide has turned. The massive backlash against the crushed, distorted sound of Metallica's Death Magnetic has had exactly the impact we all wanted.

Want proof ? Guns 'n' Roses' new CD, "Chinese Democracy", has been mastered by industry legend Bob Ludwig, who offered the label three versions, and they chose the most dynamic version.

http://mastering-media.blogspot.com/2008/1...ou-want-it.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...