indietrash Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 image betyr ingenting med mindre vi snakker om et ÅH SÅ SKUMMLT SVARTMETALLBAND i liksminke ellnz. jeg er interessert i musikken, ikke om gitaristen er svart med hatt eller hvit med bøtte. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Det håper ikke jeg. :!: Buckethead er etter min mening tidenes dummeste konsept. Har du hørt Buckethead soloen i Night train? Bedre gitarspiller i den sjangeren finnes ikke. Se filmen hos Youtube Endret 23. november 2008 av Herakles Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 De to første låtene er brukbare. Resten er veldig ujevnt, og det er tydelig at de skal ha valuta for pengene de har brukt på studiogitaristen sin. Her er det mye arpeggioer og drit som ikke hører hjemme på en GNR-skive. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Synes Axl har gjort en bra jobb med skiva og innfrir til de grader hos meg. Det er ikke gamle gutta og ikke helt den samme stilen, men likevel solid plate som jeg liker bedre og bedre for hvert minutt jeg spiller den. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hørte veldig kjapt gjennom og førstintrykket er helt grusomt. Synes det høres industrielt og syntetisk ut. Tunge gitarriff, doblet med bass, ispedd noen guitar-sweeps med synthriff i bakgrunnen har jo absolutt ingenting med G'N'R å gjøre! Hvorfor heter da bandet G'N'R? Som noen nevnte: Velvet Revolver er mye mer G'N'R enn dette. Skal høre gjennom skikkelig før jeg sier mer og det kan hende at jeg kommer til å like plata som en helt selvstendig skive, uten noen som helst sammenheng med G'N'R. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 For all del, Buckethead leverer. Men det er ikkje GNR han leverer. Der trykker skoen for meg, og for mange andre med meg. Han tjukkasen med rastaflettene i front, har heller ikkje noko med GNR å gjera lenger. Synd og skam at han får lov å mjølke namnet på den måten han gjer. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 har jo hørt gjennom plata noen ganger, tar litt tid å like men når du venner deg til alle sangene er plata helt rå!! "Shackler's Revenge" likte jeg ikke i det hele tatt første gang jeg hørte den, nå er den bare rå Lenke til kommentar
gnrlover Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Må si at Chinese Democracy er ett jævla fet album ! Axl stråler og mye fet gitarspilling ! Vill ikke si at det ligner så veldig på gammle Guns, men det er absolutt verd 150 spenn ^^ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 enig, man er litt skeptisk i starten men til slutt så digger man det BTW hva het sang nummer 4 på albumet glemt det så Lenke til kommentar
gnrlover Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 enig, man er litt skeptisk i starten men til slutt så digger man det hvertfall noen sanger, men er helt jævla frelst nå ! Lurer på hvor mye det er solgt av det ! :S Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tipper de kommer til å selge en del på rykte. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Chinese Democracy er ikke G'N'R. No way. Slash har ikke den litt bluesy og catchy gitarspillingen sin med i bildet. Det blir som Dire Straits uten Mark Knofler. Det går ikke. Jeg har hørt igjennom albumet et par ganger og kan lett si at det er et godt album fra en hvilken som helst artist, men det er ikke Guns. Guns er døde, det har de vært siden Use Your Illusion-platene. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Plata er bra, trodde faktisk stemmen til Axl skulle være verre enn dette, men hørtes ut som gode gamle Axl Rose. Sangene er ikke for korte, og heller ikke for lange (Dream Theater er visst god på alt for lange sanger, har jeg hørt) MEN!!! Ingen av gitar soloene er legandariske, du går ikke å nynner på noen av dem, absolutt nada! Langt opp til Slash kvalitet ja, det kan en godt si. Gamle Guns N' Roses var flink med soloer i alle sanger, pluss at sangene fenger. Nye Guns N' Roses er flink med gode sanger, men ingen merkbare soloer. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tipper de kommer til å selge en del på rykte. Akkurat det som irriterer meg så grenselaust. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nåja. Med litt friske penger på bok innser kanskje Axl at han ikke trenger å beholde rastaflettene lenger selv om han betalte $500 for dem i 1995. Aldri så galt .. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Isbilen. Du er min nye helt. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 BTW hva het sang nummer 4 på albumet glemt det så Den hete Street Of Dreams Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Liker sport tre, Better...Den fenger Lett refreng, bra gitarspill...den oppfyller kravene Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er det noen sanger folk ikke liker? Selv liker jeg ikke "Scraped" spesielt godt. Lenke til kommentar
leifhv Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Godt nytt uavhengig av om man liker CD eller ei! The Loudness War Is Over - If We Want ItThe Loudness Wars are over. The tide has turned. The massive backlash against the crushed, distorted sound of Metallica's Death Magnetic has had exactly the impact we all wanted. Want proof ? Guns 'n' Roses' new CD, "Chinese Democracy", has been mastered by industry legend Bob Ludwig, who offered the label three versions, and they chose the most dynamic version. http://mastering-media.blogspot.com/2008/1...ou-want-it.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå